Ce să nu-ți spui niciodată legat de job

Visezi la o carieră de succes, dar în viață nimic nu este ideal, nici măcar job-ul. Așa că stabiliește-ți obiective concrete, realiste, pe care le poți atinge, dar și un mind set de învingător. Ce să nu-ți spui niciodată.

Da, poți avea perioade foarte stresante la serviciu, dar niciodată nu este indicat să îți spui ție și nici celorlalți:  îmi urăsc munca, urăsc compania la care lucrez, șeful meu e un idiot.

Citește și:

Ghid de utilizare a unui coleg nesuferit

Corporațiuni. De ce tolerăm șefii toxici?!

Această gândire negativă este o piedică imensă către succes, te demotivează și te sabotează considerabil.

În primul rând, nu este bine să trăiești pentru muncă și prin muncă, ci, după orele de serviciu, construiește-ți o viață personală bogată, care să te împlinească.

Apoi, când la birou devii nemulțumit, caută să găsești soluții eficiente pentru problemele apărute și însușește-ți o atitudine neutră. Privește istoria și gândește-te de ce Elveției i-ai fost mereu atât de bine…

Foto: Shutterstock

Comentează și tu
Recomandări
Tulburarea obsesiv-compulsivă din perspectiva psihanalitică
Tulburarea obsesiv-compulsivă din perspectiva psihanalitică

Tulburarea obsesiv-compulsivă sau OCD-ul despre care am tot auzit este o tulburare ce are la bază conflictul de ambivalență, adică conflictul dintre dragoste și ură. De el se leagă și dorința de control, încăpățânarea sau avariția.

Citeste
Cum să nu te lași controlată de emoții puternice
Cum să nu te lași controlată de emoții puternice

Oare este posibil să nu te lași controlată de emoții puternice? Psihologul Irina Doiciu ne dă câteva indicii despre cum ne putem gestiona propria impulsivitate.

Citeste
Cum ne explicăm impulsivitatea
Cum ne explicăm impulsivitatea

Impulsivitatea este definită ca o lipsă de stăpânire de sine, o predispoziție pentru acțiuni rapide și neplanificate ca răspuns al unui stimul intern sau extern, fără analiza consecințelor asupra ta sau a celorlalți. Sună complicat?

Citeste
Ce să nu-ți spui niciodată legat de job
Ce să nu-ți spui niciodată legat de job

Visezi la o carieră de succes, dar în viață nimic nu este ideal, nici măcar job-ul. Așa că stabiliește-ți obiective concrete, realiste, pe care le poți atinge, dar și un mind set de învingător. Ce să nu-ți spui niciodată.

Citeste
Compasiunea: Cum să ai o relație sănătoasă cu tine și cei din jurul tău
Compasiunea: Cum să ai o relație sănătoasă cu tine și cei din jurul tău

În primul rând, compasiunea nu are nicio legătură cu mila. Mila față de ceilalți ne plasează într-o poziție de superioritate și nu conține nicio empatie. Mesajul ei este mai degrabă „uite ce ți s-a întâmplat – mie nu mi se poate întâmpla, eu nu mă văd în postura ta.”. Mila față de sine, ne poate plasa într-un rol de victimă „săracul de mine, uite ce am pățit, nu am ce să fac”. Lipsa compasiunii ne îndepărtează de noi înșine, dă mai tare volumul criticului interior, iar față de ceilalți ne amorțește emoțional, blocând relațiile hrănitoare, benefice.

Citeste
De ce sunt necesare regulile pentru setarea de obiective
De ce sunt necesare regulile pentru setarea de obiective

Nu cred că este dificil pentru cineva să își seteze un obiectiv. De regulă, acest lucru începe cu „eu vreau să…” și iată, ne-am setat un obiectiv. Sau nu? Oare este suficient să vrem ceva? Din experiența noastră de viață știm că odată ce am spus că „vrem să…” am și făcut acel lucru? Am atins acel obiectiv? Sau, undeva, pe parcurs, ne-am poticnit, am găsit scuze și motive pentru a amâna împlinirea lui, am dat vina pe factori externi sau ni s-a diminuat motivația internă, am clacat și am abandonat?

Citeste