(P) Caracteristicile comune ale femeilor de afaceri de succes

Deși fiecare minte este o lume, se pare că întotdeauna putem găsi caracteristici comune printre indivizii de succes. Cu toate acestea, în acest articol vom discuta despre caracteristicile femeilor de afaceri de succes atât din mediul online, cât și din cel offline.

Caracteristicile femeilor de succes:

Spirit de observație: Cel de-al șaptelea simț feminin, precum și spiritul mare de observație, vă ajută dacă vreți să începeți o afacere, deoarece nu doar vă permit să descoperiți nevoile din mediul vostru, dar, în același timp, vă permit să găsiți soluții simple și eficiente, care pot fi ușor monetizate.

Proactive: Femeile de afaceri de succes, sunt femei care se automotivează și sunt mereu ocupate cu proiectele lor. Ele sunt persoane care nu-și limitează acțiunile din cauza lipsei unui anumit element. Mai degrabă, dacă ceva îi lipsește îl caută.

Creative: Acesta este unul dintre punctele forte ale oamenilor de afaceri. Deși toți avem un potențial creativ, nu toți îl dezvoltăm. Dintre femeile de afaceri de succes fac parte cele care au știu să dea o notă personală produsului, să-i imprime puțin din esența sau personalitatea lor, cum este cazul lui Coco Chanel, de exemplu.

Capabile de a face față incertitudinii: Nu este un secret pentru nimeni faptul că business-ul, în principiu, necesită întotdeauna un plus de credință, cercetări de piață, chestionarea utilizatorilor și cercetarea produselor care se realizează. Există multe alte variabile care nu sunt controlate și au o pondere asupra succesului sau eșecului ideii.

O femeie de afaceri trebuie să aibă capacitatea psihologică de a face față acestui nivel de incertitudine, cel puțin la început, când totul este nou, inclusiv ideea.

Rezistență: Rezistența este o caracteristică a personalității tuturor ființelor umane, este direct asociată cu abilitatea de a înfrunta, accepta și adapta la o anumită situație.

În cazul afacerilor, această caracteristică ne permite să învățăm din greșeli pentru a îmbunătăți proiectul, în loc să îl abandonăm complet.

Preferința față de riscurile moderate: Una dintre principalele diferențe dintre bărbați și femei este tendința lor de a-și asuma riscuri. În mod normal, femeile sunt mai conservatoare atunci când iau decizii importante, tind să măsoare argumentele pro și contra, precum și să evalueze posibilele consecințe viitoare.

Acesta este unul dintre pilonii succesului feminin,  puterea de a anticipa riscurile înainte de a se produce.

Perseverență: Așa cum am spus mai sus, crearea unei afaceri este un proces în care se încearcă și se comit erori. Deseori controlarea tuturor datele posibile nu asigură succesul, uneori este nevoie de noroc, de schimbarea focalizării sau de detectarea segmentului de piață potrivit pentru produsul sau serviciu vostru.

Pe scurt, uneori este nevoie de timp pentru ca ideea să se maturizeze și să devină un proiect de succes și în timp ce acest lucru se întâmplă, trebuie să dați dovadă de voința de a persevera în îndeplinirea visului vostru și de a șlefui treptat ideea pe care o aveți.

Amintiți-vă că ideea voastră de afaceri este ca un diamant, poate la început este doar o piatră cu o formă nedefinită sau fără strălucire, dar pe măsură ce o șlefuiți și o lucrați, veți descoperi o bijuterie de mare valoare.

Aceste caracteristici vi se par cunoscute?  Le aveți și voi? Înseamnă că puteți deveni și voi femei de afaceri de succes. Nu știți ce afacere să începeți? Gândiți-vă la ceea ce vă place? Vă place să fiți în pas cu moda? Vă plac copiii? Vă plac bărbații cu stil?

Puteți deschide un magazin cu produse pentru femei sau pentru bărbați, dându-le posibilitatea acestora să fie în pas cu moda. De asemenea, puteți deschide un magazin cu produse pentru copii. Le puteți da părinților șansa să achiziționeze produse în trend pentru minunile din viața lor.

Rețineți însă că, indiferent de genul de magazin pe care decideți să-l deschideți, acesta trebuie amenajat în mod corespunzător pentru a atrage atenția clienților. Pentru a-l organiza în mod eficient și îmbunătăți experiența clienților în alegerea produselor voastre, aveți nevoie de rafturi metalice de cea mai bună calitate. Pe acestea le puteți achiziționa intrând pe rafturionline.ro, magazinul online unde există o gamă variată de mobilier comercial și industrial.

Odată magazinul amenajat trebuie să-l promovați. Pentru promovarea și creșterea vizibilității sale, BIGG.ro este soluția. BIGG, cel mai mare catalog de furnizori, producători și importatori direcți din România, vă oferă șansa de vă face cunoscută afacerea și de a stabili relații de afaceri, care vă vor ajuta la creșterea vânzărilor.

Așadar, nu ezitați să începeți o afacere și să vă înscrieți pe BIGG.ro. Veți avea șansa să deveniți femei de afaceri de succes, îndeplinindu-vă marele vis.

Comentează și tu
Recomandări
Tulburarea obsesiv-compulsivă din perspectiva psihanalitică
Tulburarea obsesiv-compulsivă din perspectiva psihanalitică

Tulburarea obsesiv-compulsivă sau OCD-ul despre care am tot auzit este o tulburare ce are la bază conflictul de ambivalență, adică conflictul dintre dragoste și ură. De el se leagă și dorința de control, încăpățânarea sau avariția.

Citeste
Cum să nu te lași controlată de emoții puternice
Cum să nu te lași controlată de emoții puternice

Oare este posibil să nu te lași controlată de emoții puternice? Psihologul Irina Doiciu ne dă câteva indicii despre cum ne putem gestiona propria impulsivitate.

Citeste
Cum ne explicăm impulsivitatea
Cum ne explicăm impulsivitatea

Impulsivitatea este definită ca o lipsă de stăpânire de sine, o predispoziție pentru acțiuni rapide și neplanificate ca răspuns al unui stimul intern sau extern, fără analiza consecințelor asupra ta sau a celorlalți. Sună complicat?

Citeste
(P) Caracteristicile comune ale femeilor de afaceri de succes
(P) Caracteristicile comune ale femeilor de afaceri de succes

Deși fiecare minte este o lume, se pare că întotdeauna putem găsi caracteristici comune printre indivizii de succes. Cu toate acestea, în acest articol vom discuta despre caracteristicile femeilor de afaceri de succes atât din mediul online, cât și din cel offline. Caracteristicile femeilor de succes: Spirit de observație: Cel de-al șaptelea simț feminin, precum […]

Citeste
Compasiunea: Cum să ai o relație sănătoasă cu tine și cei din jurul tău
Compasiunea: Cum să ai o relație sănătoasă cu tine și cei din jurul tău

În primul rând, compasiunea nu are nicio legătură cu mila. Mila față de ceilalți ne plasează într-o poziție de superioritate și nu conține nicio empatie. Mesajul ei este mai degrabă „uite ce ți s-a întâmplat – mie nu mi se poate întâmpla, eu nu mă văd în postura ta.”. Mila față de sine, ne poate plasa într-un rol de victimă „săracul de mine, uite ce am pățit, nu am ce să fac”. Lipsa compasiunii ne îndepărtează de noi înșine, dă mai tare volumul criticului interior, iar față de ceilalți ne amorțește emoțional, blocând relațiile hrănitoare, benefice.

Citeste
De ce sunt necesare regulile pentru setarea de obiective
De ce sunt necesare regulile pentru setarea de obiective

Nu cred că este dificil pentru cineva să își seteze un obiectiv. De regulă, acest lucru începe cu „eu vreau să…” și iată, ne-am setat un obiectiv. Sau nu? Oare este suficient să vrem ceva? Din experiența noastră de viață știm că odată ce am spus că „vrem să…” am și făcut acel lucru? Am atins acel obiectiv? Sau, undeva, pe parcurs, ne-am poticnit, am găsit scuze și motive pentru a amâna împlinirea lui, am dat vina pe factori externi sau ni s-a diminuat motivația internă, am clacat și am abandonat?

Citeste