Now Reading
Visam la o relație și am dat de un player

Avatar photo

Tu vrei o relație, el simte și te duce de nas. Totul pare minunat, el bărbatul perfect, până dispare sau se răcește instantaneu relația. Oricine poate da peste un player, important e ce faci mai departe…

Acum două veri, am mers cu gașca mea de prieteni la Vama Veche. Sincer, nu mai fusesem de ceva vreme la noi, la mare, pentru că, împreună cu fostul iubit, plecam mult în city break-uri sau vacanțe în străinătate, iar lui nu îi plăcea deloc litoralul românesc, nici măcar pentru un weekend.

Nu mai eram un cuplu deja de șapte luni și, sinceră să fiu, cam duceam dorul unei relații. O perioadă am stat în casă, să-mi «ling» rănile de după despărțire, apoi, ușor-ușor, am început să ies în lume.

Prietenii mei tot insistau să nu mai stau ca fraiera în casă, că fostul se distrează, și eu plâng între patru pereți, că e bine să mă distrez, să «agăț» etc. Cred că aproape în fiecare weekend auzeam aceeași placă.

Fiind pe «tușă», nici sex nu mai făcusem de șapte luni, iar ei mă tot amenințau că ce bine ne vom distra la mare, să mergem «în Vamă», că acolo sigur îmi găsesc pe cineva etc.

Ce să mai, o adevărată epurare a gândurilor negative și promisiuni de o viață mai bună care începe odată cu vara! Și iată că am ajuns la mare.

Culmea, în prima noapte, vineri, a intrat în vorbă cu mine un tip puțin mai mare decât mine, care părea desprins din visele cele mai optimiste ale fiecărei fete. Frumușel, job ok, prieteni de calitate, politicos…

Am prins răsăritul împreună și mi-am luat în seara aia o doză concentrată de romantism, care m-a hrănit pentru toată perioada cât am fost singură.

A doua zi, ne-am întâlnit iar, am stat ziua la plajă, ne-am amuzat, am mers și am mâncat împreună; seara, am cutreierat cluburile de pe plajă și mărturisesc că m-am îndrăgostit iremediabil.

Nu cred că primisem vreodată atâta atenție de la un bărbat. Sâmbătă noapte m-a invitat la el, stătea singur în cameră (asta mi-a ridicat abia ulterior semne de întrebare) și am avut una dintre cele mai bune partide de sex din viața mea.

Când ne-am trezit, la prânz, am mers să mâncăm, și apoi el a plecat spre casă, spunând că nu vrea să prindă aglomerația. Eram pe «norișorul» cu numărul 9, de pe care am aterizat apoi direct cu capul de asfalt.

Până seara, la nouă, când am plecat și eu, nu mi-a dat niciun semn. L-am sunat să-l întreb dacă a ajuns bine și mi-a răspuns rece că da și e foarte obosit.

Luni – pauză, nimic. Marți i-am dat mesaj să-l întreb ce face, mi-a răspuns telegrafic că «la birou». Și aici s-a oprit tot. Eu eram fragilă emoțional, visam la o relație și am dat de un player. Urât…