Now Reading
(P) Shoppingul în mall poate avea efect terapeutic

(P) Shoppingul în mall poate avea efect terapeutic

Shoppingul este una dintre activitățile preferate de doamne și domnișoare, atribuindu-i chiar un efect terapeutic. Explicația acestui fenomen este foarte simplă: timpul petrecut prin magazine în căutarea produselor preferate ne produce o stare de entuziasm și este un timp pe care ni-l dedicăm nouă, departe de grijile și sarcinile de zi cu zi.

Pe lângă efectul benefic pe care îl aduce shoppingul, se poate obține un efect mai intens dacă este combinat cu alte activități care ne-ar putea încărca bateriile – spre exemplu, cititul unei cărți, o masă în oraș cu prietenii sau o sesiune de îngrijire la un salon de beauty.

Astfel, cel mai mare mall din România, AFI Cotroceni, a dat startul primului Ritual de Relaxare la mall. Vizitatorii care aleg să se relaxeze folosind serviciile partenerilor programului sunt răsplătiți garantat cu un premiu surpriză. Cel mai mare mall din România le propune astfel clienților să îmbine utilul cu plăcutul, dar mai ales shopping-ul cu un moment prelungit de răsfăț. Proiectul se va desfășura pe tot parcursul anului.

Până pe 31 mai te poți prezenta la Info Desk cu bonuri din aceași zi care dovedesc că ai trecut la cei patru parteneri ai campaniei curente: Museum of Senses, Nala, Paul, Gett’s Color Bar și vei primi automat un premiu surpriză.

Mai multe detalii despre campanie, precum și regulamentul pot fi consultate aici: https://www.aficotroceni.ro/campanii/ritualul-de-relaxare-martie-mai-2019/

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top