Cohn&Jansen Agenția Anului la Effie Awards România 2024
Cohn&Jansen a fost desemnată pentru prima dată Agenția Anului la Effie Awards România, obținând 7 trofee pentru 4 clienți: AQUA Carpatica, BCR, Teach for Romania și Omniasig Vienna Insurance Group. Acest titlu este o premieră pentru o agenție independentă, fiind obținut cu câteva campanii de înalt nivel, nu cu multe înscrieri.
Campanii premiate:
AQUA Carpatica Flavours – Wrong Labelling: Grand Effie și două premii Gold (Beverages Non-Alcohol și Marketing Disruptors).
- BCR – Free to be yourself: Gold (Financial Services) și Silver (Sustained Success) pentru platforma „Pentru o Românie inteligentă financiar”.
Omniasig Vienna Insurance Group – Save & back-up your home: Bronze (Financial Services).
Teach for Romania – Book Heroes vs. Functional Literacy: Gold (Positive Change: Non-profit).
Declarații:
- Mihai Fetcu, Creative Director:
„Suntem fericiți și recunoscători pentru titlul de „agenția anului”. Mai ales că suntem o agenție „indie” și înțeleg că asta e ceva nou pentru această competiție. Eu sper că asta să fie doar începutul unei normalități. De ce? A fi o agenție independentă nu este un minus, ba chiar dimpotrivă. Noi credem că suntem mai autentici, luăm decizii mai repede, suntem mai apropiați, mai agili, și câteodată luăm lucrurile mai personal, în sensul bun al conceptului. Vrem să fim mândri de work-ul pe care-l facem. Și să fie „pe bune”. Campaniile înscrise ne reprezintă, unele au o misiune mare, altele laterale și curajoase, așa cum ar trebui să fie cât mai multe campanii. Premiile câștigate sunt o confirmare pentru noi că facem bine ceea ce facem și că industria are nevoie de o schimbare.”
- Arina Stoenică, Client Service Director:
„La Effie se văd relațiile bune cu clienții construite în timp, se vede cum toată echipa are aceeași obiectiv. Am câștigat cu toate campaniile înscrise, campanii la care s-a muncit mult și cu suflet. Ce doză de încredere și de bucurie! Nu au fost premii multe, dar au fost premii mari pentru campanii care au produs o schimbare. E și o validare pentru noi, dar mai ales o bucurie.”
- Miruna Baias, Head of Strategy:
Premiul Agenția Anului acordat agenției noastre e rezultatul multor ani de consecvență & calitate în felul în care Cohn&Jansen face campaniile alături de partenerii săi. Anul acesta am avut 3 campanii diferite, pentru branduri din industrii complet diferite, premiate cu aur – o reușită rară la Effie, care reflectă nivelul întregii agenții.
Mulțumiri speciale Ralucăi Diaconu, Teodorei Ștefan și bineînțeles Dianei Crâșmariu care au reușit să traducă pentru ochii juraților efortul și reușita tuturor.
Mă bucur enorm că sunt în echipa lor, în departamentul de strategie al anului de la agenția anului.”
Diana Crâșmariu, General Manager:“Sunt mândră de echipa noastră și le mulțumesc colegilor cu idei tari și ego-uri mici, cărora le pasă de munca lor și depun efortul să iasă mereu bine, clienților noștri cu ambiții mari, oamenilor din jurul agenției care ne susțin și care fac muncă de calitate. Să îți placă ce faci, fără cinism, să dai ce ai mai bun, să vrei să ai impact pe bune, nu doar în case-uri, să nu cauți scurtături și să lași ca ce muncești să vorbească de la sine – principiile astea ne ghidează pe fiecare proiect, mic sau mare. Recunoașterea de Agenția Anului ne confirmă că merge și așa, pe rețeta “hard & honest work”. Mulțumesc tuturor juraților care au apreciat munca noastră și au confirmat nivelul.”
Effie Awards România premiază de 21 de ani cele mai eficiente campanii de comunicare. Cohn&Jansen, agenție independentă cu peste 20 de ani de experiență, a demonstrat performanțe constante și este pentru prima dată desemnată Agenția Anului la această ediție.