Cum se dezvoltă abilitățile la un training lingvistic corporate
Odată cu extinderea pieței muncii, parteneriatele, proiectele internaționale și echipele din organizațiile multinaționale au ridicat noi provocări în domeniul comunicării și implicit al limbilor străine. Companiile nu mai solicită cursuri obișnuite, ci programe de training complexe, menite să aducă angajatul cât mai aproape de interlocutor.
Abordarea unui curs de engleza corporate pentru profesioniști trebuie să fie una personalizată, în funcție de sectorul în care aceștia își desfășoară activitățile zilnice și anume: automotive, industrie energetică, farma, telecom și IT, petrol și gaze, comerț, medicină, turism, diplomație ori servicii publice.
Încă de la început, cursurile au ca obiectiv dezvoltarea celor patru abilități lingvistice, scriere, citire, ascultare și vorbire într-o limbă străină. Trainerul identifică, depinzând de profilul companiei din care fac parte cursanții, diversele situații conversaționale întâlnite; apoi, prin studii de caz și articole, prin jocuri de rol și prezentări video relevante, le facilitează drumul spre comunicare eficientă.
Citeşte continuarea articolului pe Learning Network.