Data analytics, o necesitate pentru succesul afacerii
Odată cu pandemia COVID-19, multe companii au descoperit, în mod brutal, că modalitatea de schimbare planificată în ani nu este eficientă. Una din lecţiile acestei crize este că „se poate”. Subit, organizaţii care erau ferm convinse că la ele nu se poate remote work (munca de la distanţă) sau care cercetau de luni sau chiar ani potenţialul muncii remote, au reușit în câteva săptămâni să devină 100% remote. Mai mult decât atât, au constatat că beneficiile sunt mult mai mari decât pierderile. Aceeași amânare s-a întâmplat și cu digitalizarea sau cu automatizarea sarcinilor rutiniere și fără valoare.
Am trăit necesitatea de a trece de la o perspectivă orientată către prudență, justificată de dictonul: „de ce să schimbăm lucruri dacă business-ul merge” la o perspectivă orientată către acțiune și ghidată de ideea „cum să schimbăm business-ul ca să prosperăm în orice condiții”.
Citeşte articolul integral în cadrul ediţiei de mai 2021 a Revistei PSYCHOLOGIES.