Now Reading
Estera Anghelescu: Programul A.C.C.E.S. a evoluat remarcabil

Estera Anghelescu: Programul A.C.C.E.S. a evoluat remarcabil

Revista Psychologies

Programul A.C.C.E.S. este mai mult decât un mecanism de angajare a persoanelor cu dizabilităţi în Kaufland. Pentru noi reprezintă o călătorie continuă de învăţare, atât la nivel uman cât și de business.

Începută cu ambiţia de a ne îmbunătăţi intern, această iniţiativă s-a transformat treptat într-o misiune de a impulsiona schimbări la nivelul societăţii. Iar după cinci ani de la lansare, ne bucurăm să avem peste 450 de colegi cu dizabilităţi în echipă și alte 500 de posturi disponibile, dedicate acestora.

Psychologies: În contextul automatizărilor care este viziunea Kaufland despre impactul oamenilor în business?

Estera Anghelescu: Ce știm cu certitudine este faptul că oamenii sunt cei mai importanţi, atât în companii, cât și în societate în general. Iar automatizarea aduce beneficii care sporesc de fapt calitatea implicării oamenilor în business. Pe lângă eficienţă, cel mai semnificativ avantaj este preluarea sarcinilor repetitive.
Astfel, oamenii câștigă timp pe care îl pot aloca activităţilor care presupun mai multă interacţiune umană și creativitate. Concret, în Kaufland, automatizarea a sporit eficienţa, a îmbunătăţit procesele interne, a redus erorile umane și a creat mai mult spaţiu pentru interacţiunea cu clienţii. Iar aceasta este zona în care dorim să ne distingem cel mai mult, asigurându-ne că fiecare client beneficiază de o experienţă plăcută la cumpărături.

Psychologies: Cum arată programul A.C.C.E.S. în acest moment? – știu că a fost demarat în 2019 și acum aveţi un număr impresionant de persoane cu dizabilităţi care lucrează în diverse roluri.

Estera Anghelescu: Programul A.C.C.E.S. este mai mult decât un mecanism de angajare a persoanelor cu dizabilităţi în Kaufland. Pentru noi reprezintă o călătorie continuă de învăţare, atât la nivel uman cât și de business. Începută cu ambiţia de a ne îmbunătăţi intern, această iniţiativă s-a transformat treptat într-o misiune de a impulsiona schimbări la nivelul societăţii. Iar după cinci ani de la lansare, ne bucurăm să avem peste 450 de colegi cu dizabilităţi în echipă și alte 500 de posturi disponibile, dedicate acestora.
În tot acest timp, am realizat numeroase premiere în România: primul hackathon pentru dezvoltarea de soluţii tehnice de integrare a persoanelor cu dizabilităţi în câmpul muncii, prima campanie de angajare pe TikTok și la festivalul Untold realizată printr-un dans viral, în limbajul semnelor, și totodată primul eveniment marca Kaufland, care a marcat Ziua Internaţională a Conștientizării Accesibilităţii în România, ce a avut loc la Muzeul MINA din București, în cadrul căruia am organizat experienţe imersive, unele dintre ele unice.
Aceste proiecte și acţiuni sperăm că joacă un rol esenţial în educarea și conștientizarea societăţii despre importanţa acceptării și valorizării diferenţelor dintre noi.

 

Citește continuarea articolului în ediția dubla iunie – iulie  2024 a revistei Psychologies sau abonează-te și profită de ofertele speciale!

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top