Now Reading
Gamificarea în succesul organizaţiei

Gamificarea în succesul organizaţiei

adina-tarry
gamificarea-în-succesul-organizaţiei

Termenul specific legat de utilizarea mecanicii de joc în medii nongame este cunoscut sub numele de gamificare și a fost folosit pentru prima dată în jurul anului 2008. Millennials și Generaţia Y sunt generaţii mult mai înclinate să folosească tehnologia în toate aspectele vieţii lor, inclusiv la locul de muncă, și sunt mult mai deschise la gamificare decât generaţiile mai vechi.

Jocurile dintre oameni și mașini au provocat și au propulsat dezvoltarea inteligenţei artificiale, iar momentele importante au fost realizate de oameni și mașini care joacă jocuri complexe, cum ar fi șah sau Go. În afară de cercetare, jocurile pe computer au devenit o industrie imensă, cu o întreagă cultură de jucători, jocuri, fani și competiţii internaţionale care durează zile şi săptămâni, cu premii mari şi promovate de o industrie care produce jocuri tot mai sofisticată și seducătoare ce oferă o trăire captivantă, interactivă şi imersivă pentru concurenţi sau jucători.

Citeşte articolul integral în cadrul ediţiei de iunie 2021 a Revistei PSYCHOLOGIES.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top