Now Reading
It’s time to be iconic

It’s time to be iconic

Revista Psychologies
Eliza Kazan

O marcă are succes dacă își cunoaște adevărul și orientează construcţia de percepţii pe aliniere – Zeitgeist – spiritul vremurilor cu oportunităţi și provocări și claritatea umanităţii mărcii.

Psychologies: Care sunt principalele 3 priorităţi pe care vă axaţi în 2024 și de ce?

Eliza Kazan: După câţiva ani imprevizibili, White – The Liminal Space întâmpină 2024 cu spirit energizant, optimism deloc moderat, extravaganţă creativă cu focus pe partea plină a paharului. Valorile de marcă sunt bunătatea radicală, solidaritatea și rezilienţa. Ne remarcăm ca și coagulator de spirit uman cu POWER, umanitate digitală și networker de oameni, energii, experienţe.
În 2024 White – The Liminal Space își consolidează poziţia de consultant și educator de business-uri în spaţiul liminal prin lansarea Corporate Liminal Thinking Program în cadrul Learning Network Festival și podcast terapeutic.

Psychologies: Cum aţi acoperit contextul hibrid de muncă al clienţilor si care a fost impactul asupra activităţii voastre? Ce v-a ajutat să vă adaptaţi?

Eliza Kazan: Noul context de muncă a fost impactant atât pentru organizaţii cât și pentru angajaţi. Acum 10 ani, când mai întâlneam în cate o carte conceptelele de work from home, an sabatic, păreau un fel de fata morgana. Această stare de liminalitate care s-a activat odată cu pandemia a demitizat tot ce făcea imposibil lucratul de acasă. Totuși, motivaţia oamenilor pentru work from home, în cele două epoci, a fost total diferită. Acum 10 ani era o curiozitate, dorinţa de a lucra în oaza de liniște de acasă, dorinţa de a salva timpul pierdut în trafic și poate chiar un spaţiu creativ propriu. Pandemia a transformat casa într-o închisoare, contextul a fost de multe ori unul de frică, de aceea oamenii nu au mai îmbrăţișat la fel de bine această opţiune. Cu toate astea, majoritatea au simţit un impact pozitiv asupra sănătăţii și a stării de bine.

 

Citește continuarea articolului în ediția februarie 2024 a revistei Psychologies  sau abonează-te și profită de ofertele speciale!

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top