Now Reading
Leadership RESET. Valorile schimbării

Leadership RESET. Valorile schimbării

Revista Psychologies

Revista CARIERE cu sprijinul MMM Consulting organizează, în data de 14 Noiembrie 2024, ediția de toamnă a Leadership RESET, cu tema Valorile schimbării, evenimentul  este o dezbatere despre despre valorile esențiale ale leadershipului care susțin schimbarea acum și despre felul în care liderii imprimă organizațiilor caracterisiticile necesare efortului de transformare. Se va desfășura în format hibrid: in-person la Capital Plaza Hotel, București și online, în intervalul 10.00-14.00.

În 2024 perturbarea tehnologică stimulată de progresele inteligenței artificiale este principala cauză de accelerare a schimbării în organizații.

Deficitul de competențe digitale, lipsa de implicare a angajaților sau temerile acestora în privința viitorului slujbelor lor pun presiune pe capacitățîi organizațiilor de a se adapta la schimbări și ne-au arătat în prima parte a anului cât de importantă este prioritizarea strategiei axata pe oameni, mai ales în contextul nevoii de a valorifica potențialul noilor tehnologii.

În virtutea acestei realități constante, calitatea leadershipului poate face diferența între succes și eșec, între adaptare și derivă, între claritate și confuzie, între certitudine și incertitudine. Vremurile cer lideri care să adopte și să promoveze valori care nu doar facilitează adaptarea rapidă, ci și construiesc reziliență și inovație în organizații.

Liderii de companii și departamente HR sunt asteptati la Leadership RESET. Valorile schimbarii la o dezbatere despre valorile cruciale pe care le cultiva pentru crearea unei organizațîi puternice, etice și reziliențe, precum Inovație, Transparență, Ghidare și direcție, Viziune pe termen lung dar și despre valorile care derivă din toate acestea și care sunt în grija întregii organizații: Colaborare, Invățare continuă, Responsabilitate socială.

În cadrul evenimentului, participanții sunt invitați să exploreze împreună cu executivi din companii și din departamentele HR răspunsuri la întrebările:

  • Cum creăm energia potrivită în organizații?
  • Cum pot liderii să gestioneze presiunea pentru rezultate rapide, fără a compromite valorile lor fundamentale atât la nivel personal cât și de companie?
  • Care sunt implicațiile pe termen lung ale menținerii unei valori etice puternice în raport cu strategiile de afaceri orientate spre profit?
  • Cum îi ajută VALORILE pe lideri să abordeze provocările emergente, permanente, cum ar fi suprasolicitarea cognitivă a oamenilor și nevoia de agilitate precum și care sunt riscurile potențiale atunci când valorile sunt compromise?
  • Cum reflectăm autentic valorile organizaționale în EVP (Employer Value Proposition), mai ales atunci când presiunile externe ne fac să fim tentați de o abordare mai pragmatică sau orientată pe costuri?

Printre invitații deja confirmați veți regăsi pe:

  • Univ. Dr. Andrei Ion, Andrei Ion, Managing Director, SHL Romania, Profesor Universitar – Psihologie Organizațională, Universitatea din București
  • Lucia Costea, Co-founder & CEO, Secom Healthcare Group
  • Angelica Răducanu, Chief People and Brand Officer, Evryo Power
  • Roxana Brăhășteanu, Director Resurse Umane, Bosch Global Business Services
  • Raluca Stoicea, Country HR Business Partner Romania, Croatia and Slovenia, Merck Romania
  • Luminița Florea, DirectoPeople & Culture, Philip Morris România
  • Silvia Petre, HR Director, PepsiCo East Balkans
  • Răzvan Stoica, CEO, GTS Telecom
  • Cătălin George Pozdarie, CEO, Hervis Romania
  • Bogdan Florișteanu, People Director, HEINEKEN România
  • Madi Rădulescu, Executive Coach, MCC, MBA, Managing Partner, MMM Consulting

Pentru a vedea toti speakerii evenimentului, accesati pagina evenimentului.

Evenimentul va fi moderat de Cati Lupascu, Redactor-șef Revista CARIERE si Diana Voicu, Senior Consultant Learning Architect, MMM Consulting

Evenimentul este destinat managerilor de resurse umane, liderilor de organizații și antreprenorilor.

Participarea în sală se face pe bază de invitație nominală trimisă de organizator și este gratuită.

Participarea la online se face prin Zoom și este validă după confirmarea înregistrării.

Mai multe detalii legate de participare şi înscrieri puteţi afla de pe site-ul evenimentului

Pentru informații organizatorice ne puteți contacta pe e-mail la: [email protected].

_____________________________________________________________________________

Parteneri de organizare: Revista CARIERE, MMM CONSULTING

Parteneri: SHL Romania, Secom, Philip Morris România

Partener de organizare: La Fântâna

Community Partners: ABSL Romania, HR Club, PWN Romania

Parteneri media: Revista HR Manager, BIZ, Doingbusiness.ro, Jurnalul de Afaceri, Hipo.ro, Portal HR, Psychologies, Spotmedia, Wall-Street, RisCo, Hipo, Portal HR.

 

 

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top