Munca de acasă – cea mai inteligentă strategie de management (!?!)
Un studiu efectuat pe un eșantion de 47,264 de persoane integrate lucrativ a constatat că aceștia sunt mai fericiți și mai productivi dacă au birouri private. Acest studiu presupunea că toată lumea ar merge la muncă în fiecare zi. Însă, cum rămâne cu munca de acasă?
Totuși, înainte de a merge mai departe cu acest subiect, trebuie să ne întrebăm: Ce face o strategie de management să fie inteligentă?
În acest context, cea mai bună definiție a unei strategii inteligente este „o strategie implementată cu ușurință, care crește veniturile și reduce costurile”. Cu alte cuvinte, o creștere rapidă a productivității. Foarte puține strategii de management îndeplinesc aceste criterii.
Există însă o strategie de gestionare care este implementată cu ușurință și care crește imediat productivitatea, reducând în același timp costurile: Aceea de a permite angajaților să lucreze de acasă și de la distanță, în loc să-i forțezi să vină în birou în fiecare zi.
Acest lucru oferă avantaje financiare uriașe:
1. Crește productivitatea angajaților
Într-un studiu de referință citat în Harvard Business Review, lucrătorii dintr-un call-center al unui site de călătorie chinez au avut posibilitatea de a se oferi voluntar să lucreze de acasă, timp de nouă luni. Jumătate dintre voluntari au făcut acest lucru; cealaltă jumătate a reprezentat grupul de control și, astfel, a continuat să lucreze la birou în fiecare zi.
Studiul a arătat că „persoanele care au lucrat de acasă au terminat cu 13,5% mai multe apeluri decât personalul din birou – ceea ce înseamnă că firma a obținut aproape o săptămână de lucru suplimentar”, așa cum a declarat profesorul de la Universitatea Stanford, Nicholas Bloom.
Citeşte continuarea pe www.learningnetwork.ro.