Vocile din inima OLX, oamenii din spatele tehnologiei
Te-ai întrebat vreodată cum persoanele care lucrează în sectorul customer care reușesc să mențină echilibrul între eficiența tehnologiei și căldura relațiilor umane? Vom afla cum, în ciuda provocărilor unei lumi tot mai digitalizate, acești profesioniști își folosesc empatia, răbdarea și înțelegerea pentru a transforma fiecare interacțiune într-o experiență memorabilă și personalizată pentru utilizatori.Vom descoperi povești, lecții de viață și momente unice prin care angajații OLX demonstrează că în era digitală, „a fi om” rămâne cea mai mare calitate.
Într-o lume din ce în ce mai tehnologizată, care consideri că este rolul și relevanța personală a unui agent de customer care în cadrul OLX?
Iulian
Este necesar să oferim suport care conține mesaje umane și empatice, ceea ce un robot nu le poate face. Cea mai valoroasă lecție pe care am învățat-o este aceea că indiferent de situațiile întâmpinate, care uneori pot fi dificile și îți pot da bătăi de cap, este important să înțelegi mesajul din spate și să rămâi ferm în poziția ta, oferind același suport ca întotdeauna. Consider că în prezent, „a fi om” este cea mai mare calitate a unei persoane.
Camelia
Atitudinea față de client trebuie să fie înțelegătoare și prietenoasă, reprezentând o trăsătură esențială a unui agent de succes și asta face să se diferențieze un agent de o tehnologie. În acest rol mi-am confirmat că respectul și empatia sunt o bază solidă pentru relații umane de calitate.
Citește continuarea articolului în ediția noiembrie 2023 a revistei Psychologies sau abonează-te și profită de ofertele speciale!