Valorile angajatilor romani
Echipa Result Development te provoaca sa explorezi si sa descoperi sistemul de valori al angajatilor romani in cadrul evenimentului: Valorile angajatilor romani, organizat impreuna cu Mastermind Communications in data de 20 martie 2013, hotel Howard-Johnson, sala Platinum, intre orele 10:00-12:30.
In cadrul conferintei vor fi prezentate rezultatele cercetarii despre valorile in care cred angajatii din mediul de afaceri din Romania si va fi lansata cartea intitulata Valorile angajatilor romani. Studiul va fi prezentat de catre Dorin Bodea si comentat de invitatii: domnul Vintila Mihailescu, Sociolog si Antropolog, domnul Dragos Anastasiu, Presedinte Eurolines si domnul Vlad Bog, Director Resurse Umane Microsoft.
Realizat de compania Result Development, studiul vorbeste despre valorile angajatilor romani si a fost realizat in perioada noiembrie 2011 – iulie 2012, analizand raspunsurile a 1481 de participanti din toata tara, peste 90% fiind cu studii superioare si peste 80% avand statut de angajati.
Noutatea cercetarii consta in analiza valorilor centrale, structurale si ideale ale angajatilor romani si explicarea surselor motivationale si a modelelor comportamentale pe care le genereaza. Vom discuta despre valorile impartasite de romani, despre ce ii motiveaza si ce-i nemultumeste. Vom descoperi care sunt criteriile de care tin romanii cont in deciziile lor.
Inovatia cercetarii
Au fost investigate 40 de valori structurate in urmatoarele 5 grupe: valori de realizare prin munca; valori de relationare (privind lucrul cu ceilalti); valori privind evolutia, progresul; valori personale; valori morale. Metoda de cercetare a constat in evaluarea celor 40 de valori atat la propria persoana, cat si la romani, in general.
Beneficiile studiului
Studiul despre valorile angajatilor romani aduce contributii in domeniile managementului, vanzarilor si marketingului. Pentru manageri este un prilej de a intelege valorile si motivatiile angajatilor romani si de a optimiza performanta utilizand cele mai eficiente tehnici de motivare. Pentru domeniul vanzarilor, studiul Result poate fi de interes prin identificarea a ceea ce valorizeaza clientii romani, iar pentru domeniul marketingului, prin analiza nevoilor consumatorilor romani.
Nu in ultimul rand, lucrarea Valorile angajatilor romani, este o oportunitate de dezvoltare personala pentru fiecare dintre noi, cunoscand si constientizand sistemul nostru de valori si dorindu-ne sa fim mai performanti in relatiile cu ceilalti, mai eficienti in ceea ce facem si in propriul nostru comportament.
In finalul lucrarii, Dorin Bodea analizeaza prin prisma valorilor modelul cultural romanesc si propune un ghid de schimbare culturala, o solutie la criza valorilor de astazi.
Studiul despre valorile angajatilor romani este o continuare a cercetarii pe caracteristicile culturale ale romanilor, rezultatele acesteia fiind prezentate in volumul Romanii, un viitor previzibil?, de Dorin Bodea, publicat in decembrie 2011.
Discutiile vor fi moderate de Mihai Maties, Director General al Mastermind Communications.
Result Development este o companie cu capital romanesc de training, consultanta si cercetare in management vanzari si resurse umane, cu o experienta de peste 7 ani.
Alte cercetari realizate:
– Cum gandesc managerii romani? Profilul managerului roman (2011)
– Impactul competentelor conducerii asupra performantelor afacerii – Ecosistemul conducerii: Manager, Lider, Antreprenor (2012)