Volksbank prezinta Filme de Cannes la Bucuresti

Volksbank a creat o campanie in care posterele celor mai importante pelicule din cadrul Festivalului ‘Les Films de Cannes sunt reinterpretate, cu libertate deplina, de super artisti romani. Cele 5 postere stau la baza campaniei de promovare a „Les Films de Cannes” si incurajeaza publicul sa dea frau liber imaginatiei, rescriind intr-o maniera proprie filmele prezentate in cadrul festivalului.

 

Cele 5 filme ale caror postere au primit o noua interpretare din perspectiva artistilor romani sunt:

• A Touch of Sin in interpretarea artistului Mircea Suciu, singurul pictor roman a carui lucrare a aparut pe coperta prestigioasei reviste americane ARTNews

• Jimmy P. in interpretarea artistei Suzana Dan, pictorita, creatoare de instalatii, performance-uri audio-video si organizatoarea evenimentului Noaptea alba a galeriilor'

• Omar, in interpretarea artistului Roman Tolici, unul dintre artistii reprezentativi ai tinerei generatii din Romania, ce a participat la expozittii de prestigiu din tara si din Europa

• Heli in interpretarea artistului Cirpian Muresean, ce a reprezentat Romania intr-o expozitie gazduita de prestigiosul Muzeu de Arta Moderna din San Francisco

• Inside Llewyn Davis in interpretarea artistului Dumitru Gorzo, a carui viziune parodica asupra societatii noastre l-a transformat intr-unul dintre cei mai controversati artisti contemporani.

Cea de-a patra editie a evenimentului Les Films de Cannes à Bucarest a debutat deja pe 25 octombrie, cu peste 20 de filme din selectia oficiala a festivalului de la Cannes 2013, inclusiv peliculele care au castigat Premiul Juriului, Premiul Palme dOr sau Premiul Un certain Regard.

Filmele ruleaza in trei cinematografe din Bucuresti – Cinema Pro, Cinema Studio si Elvira Popescu, in perioada 25-31 Octombrie, multe dintre ele fiind aduse pentru prima data pe ecranele romanesti.

Inspirata din diversitatea fantastica a filmelor prezentate in festival, in spiritul filosofiei „bucuriilor simple” pe care isi construieste brandul de mai bine de 3 ani, campania prin care sponsorul Volksbank alege sa promoveze evenimentul este una inedita, suprinzatoare.

„Credem ca fiecare film are tot atatea povesti cati privitori. Va invitam sa veniti la Festival, sa vedeti cate filme puteti duce si sa va descoperiti, cu bucurie, propriile povesti, unice ca si voi', declara Alfred Borcan, directorul de marketing al Volksbank Romania.

 

Comentează și tu
Recomandări
Liliana Țuroiu, despre statuia Reginei Maria ce va fi amplasată de ICR la Ashford: „Ne apărăm și promovăm valorile și lăsăm ceva durabil în urma noastră“
Liliana Țuroiu, despre statuia Reginei Maria ce va fi amplasată de ICR la Ashford: „Ne apărăm și promovăm valorile și lăsăm ceva durabil în urma noastră“

În contextul sărbătoririi Centenarului Marii Uniri şi în cadrul efortului constant de a construi relaţii culturale durabile între România şi Marea Britanie, Institutul Cultural Român va dezveli miercuri, 12 decembrie, în orașul Ashford din Marea Britanie, locul naşterii Reginei Maria, un monument dedicat celei mai importante personalităţi ce a reprezentat excepțional cele două țări.

Citeste
(P) Festivalul “Film 4 Fun”
(P) Festivalul “Film 4 Fun”

Cea de a-X-a ediție a festivalului de film Film 4 Fun’ se va desfășura în perioada 2-4 august 2018 la Casino Sinaia, Centrul Cultural Carmen Sylva și Muzeul – Castelul Știrbei. Această ediție aniversară iși continuă tradiția, dar vine și cu surprize și promite să-și respecte ca de fiecare dată motto-ul: ‘Într-o lume plină de […]

Citeste
supereroi marvel
Cei mai mici supereroi Marvel se văd pe cele mai mari ecrane

Vara aceasta facem echipă cu Omul Furnică şi Viespea din 6 iulie, la cinema, pentru o nouă aventură alături de cei mai simpatici eroi din Universul Cinematografic Marvel.

Citeste
Volksbank prezinta Filme de Cannes la Bucuresti
Volksbank prezinta Filme de Cannes la Bucuresti

Volksbank a creat o campanie in care posterele celor mai importante pelicule din cadrul Festivalului ‘Les Films de Cannes’ sunt reinterpretate, cu libertate deplina, de super artisti romani. Cele 5 postere stau la baza campaniei de promovare a „Les Films de Cannes” si incurajeaza publicul sa dea frau liber imaginatiei, rescriind intr-o maniera proprie filmele prezentate in cadrul festivalului.

Citeste
SoNoRo Conac – muzică pentru arhitectură
SoNoRo Conac – muzică pentru arhitectură

În luna septembrie, SoNoRo Conac pune din nou muzica în slujba salvării patrimoniului arhitectural românesc și derulează o campanie de strângere de fonduri pentru reabilitarea conacului Neamțu din Olari, județul Olt. Campania va consta în organizarea unui concert la conac, pe 21 septembrie, și a unui sistem de donații comunicat pe tot parcursul lunii septembrie.

Citeste
„Poezia ramane supapa de protectie, fereastra catre vis, prietenul fidel la care ne intoarcem in perioadele albastre...“
„Poezia ramane supapa de protectie, fereastra catre vis, prietenul fidel la care ne intoarcem in perioadele albastre…“

Radu Bata preda franceza francezilor si in timpul liber, scrie poezie. Pe care o numeste, frivol si autoironic, „poezeta“, si care rimeaza cu „dramoleta“. Dar poezetele sale sunt departe de a fi dramolete. Ele au adesea un suflu dramatic foarte serios, ca atunci cand, intr-o seara perfecta si senina de vara, se intuieste furtuna de maine.

Citeste