Now Reading
Volksbank prezinta Filme de Cannes la Bucuresti

Volksbank prezinta Filme de Cannes la Bucuresti

Revista Psychologies

Volksbank a creat o campanie in care posterele celor mai importante pelicule din cadrul Festivalului ‘Les Films de Cannes’ sunt reinterpretate, cu libertate deplina, de super artisti romani. Cele 5 postere stau la baza campaniei de promovare a „Les Films de Cannes” si incurajeaza publicul sa dea frau liber imaginatiei, rescriind intr-o maniera proprie filmele prezentate in cadrul festivalului.

 

Cele 5 filme ale caror postere au primit o noua interpretare din perspectiva artistilor romani sunt:

• A Touch of Sin in interpretarea artistului Mircea Suciu, singurul pictor roman a carui lucrare a aparut pe coperta prestigioasei reviste americane ARTNews

• Jimmy P. in interpretarea artistei Suzana Dan, pictorita, creatoare de instalatii, performance-uri audio-video si organizatoarea evenimentului “Noaptea alba a galeriilor”

• Omar, in interpretarea artistului Roman Tolici, unul dintre artistii reprezentativi ai tinerei generatii din Romania, ce a participat la expozittii de prestigiu din tara si din Europa

• Heli in interpretarea artistului Cirpian Muresean, ce a reprezentat Romania intr-o expozitie gazduita de prestigiosul Muzeu de Arta Moderna din San Francisco

• Inside Llewyn Davis in interpretarea artistului Dumitru Gorzo, a carui viziune parodica asupra societatii noastre l-a transformat intr-unul dintre cei mai controversati artisti contemporani.

Cea de-a patra editie a evenimentului Les Films de Cannes à Bucarest a debutat deja pe 25 octombrie, cu peste 20 de filme din selectia oficiala a festivalului de la Cannes 2013, inclusiv peliculele care au castigat Premiul Juriului, Premiul Palme d’Or sau Premiul Un certain Regard.

Filmele ruleaza in trei cinematografe din Bucuresti – Cinema Pro, Cinema Studio si Elvira Popescu, in perioada 25-31 Octombrie, multe dintre ele fiind aduse pentru prima data pe ecranele romanesti.

Inspirata din diversitatea fantastica a filmelor prezentate in festival, in spiritul filosofiei „bucuriilor simple” pe care isi construieste brandul de mai bine de 3 ani, campania prin care sponsorul Volksbank alege sa promoveze evenimentul este una inedita, suprinzatoare.

„Credem ca fiecare film are tot atatea povesti cati privitori. Va invitam sa veniti la Festival, sa vedeti cate filme puteti duce si sa va descoperiti, cu bucurie, propriile povesti, unice ca si voi”, declara Alfred Borcan, directorul de marketing al Volksbank Romania.

 

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top