Now Reading
Când profesorii se implică: Scrisoare publică de mulţumire și recunoștinţă

Când profesorii se implică: Scrisoare publică de mulţumire și recunoștinţă

Lidia Feher
Gustă cu atenţie. Bucură-te de moment

Pentru ca un liceu să găzduiască programul „Gustă cu atenţie. Bucură-te de moment“, directorii, diriginţii și consilierii pentru activităţi extracuriculare trebuie să își dea acceptul, chiar dacă există un parteneriat semnat cu Inspectoratul Școlar.
Proiectul oferă elevilor de liceu patru workshopuri pe teme de mindfulness și o sesiune de premiere, cărora profesorii trebuie să le găsească loc în programul copiilor și în programul lor propriu. Credeţi-mă, e o adevărată provocare.

Cum i-am convins? Nu totdeauna a fost ușor. Dincolo de faptul că ne propuneam să transmitem copiilor obiceiuri de viaţă foarte utile, de tipul citirii etichetelor produselor alimentare, alimentaţiei corecte, le-am arătat profesorilor și care din punctele forte ale programului nostru poate fi răspunsul pentru situaţii cu care ei înșiși se confruntă în interacţiunea cu copiii: comunicare la clasă, organizare, conștientizare a comportamentelor de zi cu zi.

Din feedbackurile primite de la profesori după derularea programului am constatat că au început să valorizeze din ce ce în ce mai mult tipul nostru de interacţiune informală cu copiii, felul în care învăţarea se desfășoară optim în acest climat de comunicare deschisă și respect.

Citește continuarea articolului în ediția aprilie 2024 a revistei Psychologies sau abonează-te și profită de ofertele speciale!

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top