Stefanos Valvis: Pasiunea, tradiția și inovația se pot combina într-o simbioză perfectă
De la mentoratul părintesc la dezvoltarea unei crame de succes: Stefanos Valvis vorbește despre moștenirea primită și provocările unui tânăr antreprenor în industria vinurilor.
Cine este Stefanos Valvis, pentru cei care încă nu sunt familiarizați cu numele tău? Care a fost parcursul tău personal și profesional?
Sunt născut în Atena, dar am trăit în România toata viata, făcând liceul si plecand pentru studii în străinătate. Sunt absolvent al Universita Bocconi din Milano. Consider ca mai important decat studiile mele, este ca l-am avut ca mentor, pe tatăl meu, Jean Valvis, care de mici ne-a implicat activ, pe mine și pe fratele meu, Christos Valvis, în tainele construcției de business și a marketingului.
Astfel, am fost martori activi la nașterea și parcursul brandurilor Dorna, LaDorna și mult mai mult AQUA Carpatica și Domeniile Samburesti. Instruirea practică și exemplele de viața pe care le-am primit au fost nepretuite.
De doi ani ești Project Manager la Domeniile Sâmburești. Cum ai ales acest rol? Sau el te-a ales pe tine?
Domeniul vitivinicol este o pasiune și o provocare in acelasi timp, pe care am mostenit-o tot de la tatăl meu, iar după absolvire școlii și mai ales ăn urma unor teste concrete la care am fost supus – elaborare de planuri de business pe termen lung, strategii de dezvoltare – am ajuns să cunosc direct tot procesul de fabricație și dezvoltarea de noi direcții de business în acest proiect. Fiind crescut aproape de afacerile familiei, decizia de a mă implica a venit natural, știam încă din adolescență cu ce mă voi ocupa.
Citește continuarea articolului în ediția septembrie 2023 a revistei Psychologies sau abonează-te și profită de ofertele speciale!