You can leave your wild hat on!
Deviza Corinei a devenit între timp logo: Corina este a wild mind under the hat, foxy lady, pălărier și milliner. Creează pălării, confecționează pălării și le decorează cu accesorii lucrate de ea însăși. Sunt magice, deoarece te metamorfozează. Dar nu te pot metamorfoza în ceea ce nu ești deja: alegerea pălăriei reflectă aspecte ale ființei tale care abia așteaptă să se manifeste!
Pasiunea mea pentru pălării s-a născut în întunecații ani 1980 când eram copil și singurul lucru frumos pe care-l puteam vedea erau filmele de sâmbătă seara de la televizor, unde adesea apăreau femei frumoase cu pălării spectaculoase. De atunci vedeam pălăria ca o cheie de acces la o altă lume (cu toții ținem minte transformarea Elizei Doolittle din My fair Lady – prima ei apariție „transformată” ne-o înfățișează cu o pălărie spectaculoasă, care o face de nerecunoscut – este confirmarea devenirii ei, este semnul vizibil că a trecut în altă categorie – piesa lui Bernard Shaw, care a stat la baza filmului accentuează ideea că ceea ce face mereu diferența este cultura, educația și nu nașterea într-o clasă socială anume).
Cu fiecare pălărie accesezi o altă lume și perioada în care eu am copilărit era o perioadă cu prea puțin acces la alte lumi. Desenul meu animat preferat era cel cu „Pisicile aristocrate” – îmi plăcea Thomas O’Malley, care pentru mine încarna dorința de libertate, dar și accesul la aristocrație. Când am ales vulpea pentru brandul meu am făcut-o pentru că am avut nevoie de un icon din lumea sălbatică, neîmblânzită – mi-am văzut brandul ca semn al celor care-și doresc să aibă propriile vise și să exploreze propriile trăiri. Nu neapărat rebeliune cu orice preț, ci libertate psihică de a-și găsi propriul drum. Să fii ce vrei tu să fii, în fiecare moment. Pălăria este o regăsire a propriului self.
Sunt în primul rând purtătoare de pălării – în creația mea accentul nu cade neapărat pe fashion, ci pe a oferi această libertate oamenilor. Pălăria nu e baghetă magică, dar îți oferă calea și îți spune că poți.
Femeile pot mai mult la acest capitol: am mai multe cliente decât clienți. Femeile sunt mai creative decât bărbații și au mai multe întrebări. Clienții mei bărbați sunt artiști, scriitori, muzicieni, bucătari…
În general, femeile care vin la mine să cumpere sau să comande pălării sunt foarte conștiente de puterea lor personală și doresc să o exprime. Îmi place să mă descopăr și eu prin personalitatea lor, să ascult și să fac o pălărie care este pentru un om și care îi scoate la suprafață puterea interioară. Câteodată scot la suprafață lucruri pe care ele nu le știau despre ele, chiar dacă sunt persoane cu o mare bogăție interioară.
Citește continuarea articolului în ediția de februarie 2023 a revistei Psychologies sau abonează-te și primește revista lunar, prin curier.