Now Reading
Misterul dispariției capsulelor NESPRESSO

Misterul dispariției capsulelor NESPRESSO

Revista Psychologies

Nespresso începe anul într-o notă misterioasă cu noua campanie care îi aduce în prim-plan pe George Clooney, în rolul detectivului George, și noua prezență feminină care se alătură brandului, Eva Longoria, în rolul unui maestru bucătar. Colaborarea cu celebrul actor continuă și în 2025 printr-o reclamă TV care evidențiază cafelele excepționale Nespresso, prezentate ca adevărate comori datorită gustului memorabil. Ca parteneră de scenă în acest proiect, ambasadorul global al brandului o va avea pe Eva Longoria, actriță de renume internațional, cunoscută pentru rolurile emblematice din televiziune. Alături de cele două staruri consacrate apar Camille Cottin și Kim Go Eun într-o poveste jucăușă de tip „whodunit”, desfășurată într-un decor elegant.

Campania oferă o privire de ansamblu în universul Nespresso, unde fiecare ceașcă de cafea este un pretext pentru o călătorie plină de intrigă și arome de neuitat. Firul narativ al reclamei redă suspansul poveștilor cu detectivi, însă aduce și o notă de amuzament grație prestației de neegalat a lui George Clooney și Evei Longoria. Aventura nu ar fi fost completă fără prezența lui Camille Cottin și Kim Go Eun care contribuie cu rafinament și autenticitate, amplificând farmecul și dinamismul întregii povești. Acțiunea are loc într-un tren fictiv de lux și urmărește aventura detectivului George care încearcă să descopere suspecții dispariției capsulelor Nespresso. Prin răsturnări de situație hilare, campania invită publicul să rezolve misterul alături de George, îmbinând umorul și eleganța, trăsături definitorii ale brandului.

Urmărește reclama aici: Misterul Cafelei Autentice Nespresso

Surprins în culise, în timpul filmărilor, George Clooney a declarat că „Filmările cu Nespresso sunt întotdeauna o plăcere, iar această campanie a fost incredibil de distractivă datorită scenariului și distribuției. A fost primul proiect în care am lucrat alături de draga mea prietenă, Eva, care a format un duo culinar perfect cu Kim. Ambele au adus o energie vibrantă pe platou și au lucrat excelent împreună. De asemenea, a fost minunat să mă revăd cu Camille, care aduce întotdeauna o notă de rafinament, fiind perfectă pentru acest rol”.

Campaniile Nespresso sunt întotdeauna emblematice datorită distribuției, iar acum sunt încântată să fac parte din această familie. Experiența filmărilor a fost extrem de plăcută datorită scenariului amuzant și a conexiunii pe care am avut-o cu toți colegii.

Îl cunosc pe George de mult timp, dar aceasta a fost prima dată când am lucrat împreună într-un proiect și a fost o adevărată plăcere să fiu pe platou alături de el, Kim și Camille” a adăugat Eva Longoria, încântată de noua colaborare.

Campania are premiera globală astăzi, pe 15 ianuarie, și promite să captiveze publicul, reunind iubitorii de cafea și pasionații de film. Misterul va fi dezvăluit tuturor pasionaților de cafea în mediul online, pe rețelele sociale și în boutique-uri pe tot parcursul anului.

Gustul memorabil Nespresso

De la espresso la cafelele funcționale sau retețele de cafea cu gheață, Nespresso le oferă clienților experiențe gustative incomparabile în orice moment. Fie că folosesc sistemele Original sau Vertuo, cafelele Nespresso conțin unele dintre cele mai fine boabe de Arabica și Robusta, oferind o aromă intensă, fină și complexă, de o calitate superioară și un gust de neuitat. Pentru mai multe informații despre Nespresso, vizitați www.nespresso.ro.

Despre Nestlé Nespresso

Nestlé Nespresso este pionierul și referința pentru cafeaua porționată de cea mai înaltă calitate. Compania colaborează cu peste 157.000 de fermieri din 18 țări prin Programul AAA Sustainable Quality™, pentru a integra practici de sustenabilitate în ferme și în mediul înconjurător. Lansat în 2003, în colaborare cu ONG-ul Rainforest Alliance, programul contribuie la îmbunătățirea randamentului și calității recoltelor, asigurând un lanț de aprovizionare sustenabilă cu cafea de înaltă calitate și îmbunătățind mijloacele de trai ale fermierilor și comunităților acestora.

În 2022, Nespresso a obținut certificarea B Corp™, alăturându-se unei mișcări internaționale de peste 9.000 de companii orientate spre scopuri etice, care îndeplinesc standardele înalte B Corp privind responsabilitatea socială și de mediu, precum și transparența.

Cu sediul central în Vevey, Elveția, Nespresso activează în 93 de piețe și are 14.000 de angajați. În 2023, rețeaua sa globală de retail cuprindea 791 de boutique-uri. Mai multe informații sunt disponibile pe site-ul Nespresso: www.nespresso.ro.

 

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top