Now Reading
Nioxin® ne dezvăluie noua sa imagine și parteneriatul global cu dermatologii

Nioxin® ne dezvăluie noua sa imagine și parteneriatul global cu dermatologii

Revista Psychologies

NIOXIN® NE DEZVĂLUIE NOUA SA IMAGINE ȘI PARTENERIATUL GLOBAL CU DERMATOLOGI, FOCUSAT PE SOLUȚII ȘTIINȚIFICE CARE DAU REZULTATE

Nioxin, marca profesională nr. 1¹ pentru un mai bogat și mai des, ne dezvăluie o nouă identitate, mai fresh și mai inovatoare, în acord perfect cu primul parteneriat global cu medicii dermatologi și campania „Got 30 Days?”

Nioxin®, marca profesională nr. 1¹ pentru părul mai gros și mai plin² a introdus o nouă identitate de brand, un look fresh pe toate canalele, de la produse, ambalaje, puncte de vânzare și comunicare, care este prezent de acum în România.

Nioxin, un brand construit pe o puternică moștenire de cercetare științifică în identificarea de soluții pentru scalpul sensibil și căderea părului, vine acum să anunțe parteneriatul său global cu reputatul cercetător dermatolog, Dr. Jenny Liu. Scopul acestei alianțe? Să educe și să propună soluții profesionale pentru consumatorii preocupați de îngrijirea sănătății scalpului și părului.

Dr. Liu este pasionată de îngrijirea stării de bine a pielii și părului, în special la persoanele care se luptă cu căderea lui, chestiune pe care o vede des în activitatea sa profesională.

„Sunt absolut încântată să lucrez cu Nioxin®, un brand pe care îl recomand de ani de zile (încă din timpul rezidențiatului) pacienților care se confruntă cu subțierea și căderea părului”, a spus Dr. Liu. „Cu abordarea inovatoare a Nioxin® și dedicarea față de excelența scalpului și a părului, sunt foarte încântată să ajut mai mulți oameni să se bucure de cele mai bune viitoare zile ale părului lor.”

Nioxin® a lansat totodată o nouă campanie de marketing globală, „Got 30 Days?”/ Ai 30 de zile?”, cu primul său mesaj de brand „Nioxin® crește ™”. Campania prezintă top kituri, accetuând ideea că se pot întâmpla multe în 30 de zile, iar părul mai gros și mai plin este unul dintre ele. Campania digitală arată progresul și bucuria pe care consumatorii le experimentează cu un păr mai plin, mai bogat și mai dens în doar 30 de zile, dovedind că într-adevăr „Nioxin® crește rezultate™/Nioxin® Grows Results™”.

„Look-ul reîmprospătat al brandului reprezintă bucuria care vine odată cu realizarea că poți avea un păr mai bogat și mai plin”, a declarat Sylvie Biragnet, SVP global, Prestige Care Brands, Wella Company. „În doar 30 de zile, Nioxin® ajunge la rădăcina problemei pentru rezultate pe care consumatorii le pot vedea și simți.”

Pentru mai multe informații și de unde să cumpărați Nioxin®, vă rugăm să vizitați https://nioxin.professionalbrands.ro/sau să vă alăturați conversației pe Instagram, Facebook și Tiktok @Nioxin.

 

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top