Now Reading
(P) ABSOLUT, dar ABSOLUT nimic de ascuns!

(P) ABSOLUT, dar ABSOLUT nimic de ascuns!

Nu vizionați noul scurtmetraj ABSOLUT dacă vă emoționați ușor. Noi suntem ABSOLUT siguri de naturalețea și calitatea ABSOLUT.

 

Cea mai nouă producție cinematografică marca Absolut deschide drumul transparenței totale, fără niciun fel de inhibiții. De la prima atingere și până la ultima sticlă, fiecare pas din călătoria în Absolut este arătat în toată splendoarea sa. Atenție, vor urma imagini cu un conținut explicit!

Te-ai dezbrăca complet pentru firma la care lucrezi? Angajații de la Absolut au făcut-o deja în filmul pentru cea mai nouă campanie de comunicare lansată de marca suedeză de votcă, cu tema: votca fără secrete/votca în fundul gol”.

De ce?! Ca să îți dovedească ție sau oricui se uită, cât de transparente sunt lucrurile la fabrica lor din Åhus, Suedia. Și, da, în film apar angajații Absolut complet nud care îți spun povestea întregului proces de fabricație.

De la momentul când se distilează dioxidul de carbon și până la modul in care înțeleg să respecte mediul înconjurător, reciclând și refolosind resursele de pe tot parcursul lanțului de producție.

Iar în tot acest timp, tu poți să descoperi pas cu pas toate secretele” Absolut, dar și ce are de spus cu adevărat această marcă.

Foarte puține companii ar avea curajul să lanseze o astfel de campanie, dar ca lider al industriei, Absolut își asumă rolul de pionier al comunicării transparente și vorbește pe bune” cu consumatorii săi din întreaga lume, arătându-le totul despre procesul de producție și despre cum înțelege să recicleze, să refoloseacă și să nu irosească.

Inițiativa companiei vine într-un context în care consumatorii vor tot mai mult o relaționare sinceră cu brandurile pe care le admiră și le consumă, iar exemplele de adevărată transparență și implicare socială responsabilă din partea brandurilor sunt încă foarte rare.

În filmul propriu-zis, Absolut arata imagini din spatele porților fabricii de la Åhus din Suedia și etapele procesului de productie dezbrăcat la propriu de secrete, de aici și ideea introducerii angajaților companiei ca personaje principale, aceștia apărând, de asemenea, dezbrăcați.

Nuditatea din film nu este folosită ca element senzațional, ci ca o metaforă a transparenței procesului de producție, asumată integral de toți angajații Absolut.

 

Mai vrei să vezi filmul? Noi suntem Absolut siguri că da. În cazul ăsta, dă click pe link: https://www.youtube.com/watch?v=02e9klKUN0Y Povestea continuă mai jos.

Cum se face că Absolut are un gust și mai bun? Simplu. Prin calitate și sustenabilitate, ambele ingrediente cheie în procesul unic Absolut de distilare al dioxidului de carbon.

Mai mult, ne place să spunem că știm cu precizie de unde provine fiecare bob de grâu folosit în votca Absolut: de la cei 338 fermieri din sudul Suediei pe care îi cunoaștem după numele mic.

Cum să nu fii fericit în calitate de angajat când poți folosi atâtea metode sustenabile de producție și cum să nu dai dovadă de o transparență Absolută, așa cum tocmai – suntem siguri, deja – că ai văzut în film.

Anna Schreil, Vicepreședinte Operațiuni și unul dintre cei 28 de angajați care apar în film sintetizează: „Suntem foarte mândri de votca de cea mai bună calitate pe care o facem la Åhus dar și de modul în care o facem.

Urmărim cu atenție, cu mândrie, dar și cu foarte multă pasiune fiecare pas de la prima atingere și până la ultima sticlă.

Calitatea și sustenabilitatea sunt cele mai importante pentru noi și ne place să ne spunem povestea. În mod normal, dacă o să vii să ne vezi, o să fim îmbrăcați. Ceea ce nu ne împiedică să fim la fel de transparenți cu ceea ce facem zi de zi!”.

Absolut vrea să construiască pentru viitor un circuit de producție complet sustenabil. Tocmai de aceea crede că nu există resturi bune de aruncat, ci material secundar care poate fi reutilizat prin metode inovative. Iar acest film este doar o parte din călătoria începută de Absolut pentru o lume mai sustenabilă.

 

Votca fără secrete” spune povestea Absolut, aceea că toate companiile din lume au datoria să devină sustenabile

„Absolut a crezut mereu că trebuie să vorbească despre schimbare, de aceea suntem foarte mândri că promovăm sustenabilitatea și transparența în industria noastră.

Ne dăm seama că în acest moment este mai important ca niciodată să le spunem clienților noștri că nu avem Absolut nimic de ascuns!”, spune Craig Johnson, VP Global Marketing.

Asocierea Absolut cu ideile de progres și sustenabilitate nu reprezintă ceva nou. Totul a început chiar din anul când compania a luat ființă, în 1879.

Fondatorul companiei, LO Smith și-a dedicat eforturile nu doar obținerii unui produs mai bun lipsit de solvenți, ci și respectării și afirmării sociale a angajaților săi, inclusiv prin promovarea dreptului lor de vot universal, în calitate de cetățeni.

Anul acesta, Absolut te așteaptă din vară să îi treci pragul și să descoperi moștenirea lăsată de LO Smith generațiilor următoare, odată cu inaugurarea vizitelor de fabrică pentru public.

Așa că poți avea șansa unică să vezi cu ochii tăi cât de transparent este cu adevărat procesul de producție și să îți dai seama că noi chiar nu avem Absolut nimic de ascuns!

Filmul a fost regizat de Sam Hibbard, cu sprijinul artistic al BBH și face parte din campania de comunicare Create A Better Tomorrow, Tonight dezvoltată de Absolut.

 

Urmărește @absolutvodka pe Instagram

Și vizitează http://www.absolut.com ca să afli mai multe.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top