Now Reading
Beyoncé și Levi’s lansează capitolul 2 din campania REIIMAGINE: Pool Hall

Beyoncé și Levi’s lansează capitolul 2 din campania REIIMAGINE: Pool Hall

Revista Psychologies

Brandul Levi’s, în colaborare cu idolul internațional Beyoncé, debutează astăzi Pool Hall, al doilea capitol al campaniei REIIMAGINE și o celebrare a moștenirii longevive Levi’s și a viziunii artistice transformatoare a lui Beyoncé. În noul film și noile vizualuri, Beyoncé prezintă natural un look iconic denim pe denim și versatilitatea sa atemporală.

Bazându-se pe succesul primului capitol – Launderette, care a inspirat publicul reimaginând o reclamă clasică din 1985 – Pool Hall reinterpretează ad-ul iconic al lui Levi’s din 1991 cu același nume. Levi’s a făcut echipă cu regizoarea câștigătoare a premiului GRAMMY Melina Matsoukas pentru cel mai recent capitol al campaniei REIIMAGINE, readaptând această bucată din istoria Levi’s, arătând în același timp versatilitatea atemporală a hainelor sale.

Campania a fost concepută în parteneriat creativ cu TBWA\Chiat\Day LA și produsă de de la revolućion/ PRETTYBIRD.

Pool Hall o surprinde pe Beyoncé sfidând așteptările în timp ce înfruntă un rechin local, interpretat de Timothy Olyphant, într-un joc de biliard cu mize mari. Celebrând produsele Levi’s ca elemente de bază în stil modern care continuă să evolueze, noul capitol îmbrățișează interpretări îndrăznețe și încurajează purtătorii să le facă proprii lor. Vizualurile suplimentare ale capitolului 2 au ca eroi piese uimitoare, inclusiv blugii Ribcage Wide Leg, vesta împletită și trench-ul Spade, decorate cu ornamente personalizate pentru a reflecta spiritul individualității și reinventării centrale ale campaniei.

Beyoncé a declarat:

„Nu există o altă piesă de garderobă care să evoce confortul, eleganța modernă, ținuta clasică americană și nostalgia așa cum o face denimul”. „Și când mă gândesc la toate aceste lucruri, mă gândesc la Levi’s”.  Ea a continuat: „Pentru cel de-al doilea capitol al colaborării noastre, ne-am distrat și mai mult reimaginând narațiunea denim pe denim, prin prisma unei femei, care poate fi sexy, îndrăzneață și o competitoare feroce, toate în același timp.  Am vrut să celebrăm dualitatea dintre grație și putere.”

Kenny Mitchell, director global de marketing Levi’s la Levi Strauss & Co., spune:

 Levi’s a clădit întotdeauna pe bogata sa istorie, reinterpretând denimul în noi momente culturale și demonstrând că reinventarea este esențială”. „Pool Hall onorează moștenirea noastră în timp ce se actualizează permanent, oferind fanilor șansa de a-și personaliza jeanșii Levi’s și de a-și exprima stilul unic.

Pool Hall se lansează cu o campanie globală complet integrată, care include televiziune, digital, social media, out-of-home și activări de brand. În plus, rețelele sociale ale brandului vor prezenta conținut de stil suplimentar de la creatori globali, care încurajează spectatorii să-și pună propria amprentă de stil. Fanii și prietenii brandului vor fi, de asemenea, invitați să participe la experiențe care vor servi drept loc de joacă pentru propriile reinterpretări.

Campania continuă tradiția Levi’s de a lucra cu cele mai cunoscute talente creative ale vremurilor noastre. Matsoukas a colaborat cu directorul de imagine, câștigător al premiului Emmy, Marcell Rév și cu celebrul fotograf Mason Poole, pentru a surprinde esența vizuală a Pool Hall, bazându-se pe moștenirea campaniilor și imaginii emblematice Levi’s.

Pentru mai multe informații despre camoania REIIMAGINE, vizitați levi.com/liveinlevis și urmăriți @levis pe Instagram și TikTok.

Despre Levi’s

Brandul Levi’s este epitomul stilului american clasic și degajat. Din momentul în care Levi Strauss & Co. Inventați în 1873, jeanșii Levi’s au devenit unul dintre cele mai recognoscibile piese vestimentare din lume — captivând imaginația și loialitatea oamenilor vreme de generații. Azi, portofoliul brandului Levi’s continuă să evolueze printr-un spirit inovator unic în industria textilă. Gama sa de articole din denim și accesorii este disponibilă în peste 110 țări, oferind posibilitatea celor din întreaga lume să-și exprime stilul personal. Pentru mai multe informații despre brandul Levi’s, produsele și magazinele sale, vă rugăm să vizitați levi.com.

Despre Levi Strauss & Co.

Levi Strauss & Co. Este una dintre cele mai mari companii producătoare de îmbrăcăminte și liderul global în producția de denim. Compania crează și comercializează jeanși, îmbrăcăminte casual și accesorii pentru bărbați, femei și copii sub brandurile Levi’s, Dockers, Levi Strauss Signature și Beyond Yoga. Produsele sale sunt comercializate în peste 110 țări din întreaga lume, printr-o combinație de lanțuri de magazine de sine stătătoare, magazine din complexuri comerciale, site-uri, și o amprentă globală de aproximativ 3.200 de magazine dedicate. Venitul net raportat de Levi Strauss & Co. în 2023 a fost de 6,2 miliarde de dolari. Pentru mai multe informații, intrați pe http://levistrauss.com, iar pentru noutăți despre companie și comunicate de presă, accesați http://investors.levistrauss.com.

 

 

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top