Now Reading
Ce rezoluții și-au trasat specialiștii în resurse umane pentru 2017

Ce rezoluții și-au trasat specialiștii în resurse umane pentru 2017

Avatar photo

Află ce este cu adevărat important pentru specialiștii de resurse umane din România și ce rezoluții și-au stabilit pentru 2017.

Conduc departamentele de HR ale unor organizații cu zeci, sute și mii de angajați sau oferă consultanță și servicii specializate pentru companii. Toate, însă, lucrează în resurse umane și și-au stabilit obiective importante pentru 2017.

eJobs, cea mai importantă platformă de recrutare de pe piața locală, a stat de vorbă cu șapte experte din sectorul resurselor umane despre rezoluțiile pe care și le-au stabilit pentru cele 12 luni din 2017.

Pentru mulți dintre profesioniștii în HR care au răspuns solicitării eJobs, colegii de muncă sunt în centrul tuturor obiectivelor profesionale setate pentru 2017.

„Mi-am propus ca, împreună cu departamentul pe care îl coordonez, să păstrăm deschisă relația cu colegii din organizație, să creștem nivelul de angajament prin acțiuni inedite și să creștem nivelul de satisfacție al colegilor.

Mi-am propus să păstrăm tradiția organizării evenimentelor și programelor extinse de training și dezvoltare profesională pentru colegii din organziație, să implementăm o soluție prin care colegii din magazine să își poată monitoriza și evalua indicatorii de performanță în timp real, alături de implementarea unei soluții de e-learning”, declară Nicola Capătă, director de resurse umane la retailerul electro-IT Flanco Retail.

Pentru Manuela Son, HR Director Central Eastern Distributor Group (CDG) & Romania Learning and Development MEA (Middle Eastern Africa) la Xerox, unul dintre principalele obiective pe 2017 este „poziționarea ca partener strategic al liniilor de business”.

„Pentru 2017, principalele obiective stabilite sunt: consolidarea și integrarea unei noi echipe de HR, setarea unor noi proceduri și implementarea eficientă a acestora, poziționarea ca partener strategic al liniilor de business și demararea unui program de mentorat intern”, precizează Manuela Son.

Chiar dacă toate rezoluțiile profesionale ale specialiștilor în HR au în centrul lor oamenii, obiectivele din 2017 ale Adrianei Radu, executive coach și director de resurse umane al grupului MCA, care produce și comercializează uși de garaj și rulouri pentru ferestre, pot fi împărțite în două direcții.

„Voi continua proiectul de schimbare în care sunt implicată în calitate de HR Manager. Implementarea sistemului de management al performanței la MCA este în al doilea an și suntem în faza de rafinare a acestuia pentru a-l adapta la realitatea organizației.

De asemenea, în calitate de executive coach mi-am propus să sprijin mai mulți manageri și lideri în dezvoltarea lor profesională și personală.

În contextul provocărilor actuale ei au nevoie mai mult ca niciodată de suport adaptat condițiilor lor pentru a fi mai performanți fără a ignora viața personală”, menționează Adriana Radu.

Grupul MCA trece, din 2014, printr-un proces de schimbare organizațională, care să contribuie la dezvoltare businessului, pe termen lung.

Adriana Radu va începe, în 2017, să predea „managementul proiectelor de resurse umane”, la Academia de Studii Economice (ASE) din București, în cadrul Facultății de Administrație și Management Public.

„Facultatea își dorește să pregătească tinerii profesioniști pentru piața muncii. De asemenea am fost invitată să fac parte din Consiliul Consultativ al facultății pentru a sprijini acest efort de orientare catre realitățile economice”, adaugă Adriana Radu.

Totodată, deși nu poate să ofere foarte multe detalii despre țintele sale profesionale din 2017, Cristina Bica, HR Manager la grupul de firme de turism Happy Tour, spune despre obiectivele pentru anul în curs că „vizează inclusiv partea de dezvoltare și motivare a angajaților noștri”.

Una dintre rezoluțiile profesionale ale Veronicăi Șișu, director de resurse umane la Stericycle România, companie cu 300 de angajați, care activează în managementul deșeurilor medicale și industriale, este „de a face oamenii să se simtă în continuare importanți și munca lor să fie apreciată”.

„Alt obiectiv este acela de a obține rezultate calitative, de a face lucrurile cu dedicare și profesionalism astfel încât amprenta personală să fie vizibilă”, subliniază Veronica Șișu.

De asemenea, managerul Stericycle România mai are un obiectiv profesional în 2017: „mi-am propus să mă perfecționez, prin traininguri, o mai bună documentare și o atenție sporită asupra modului meu de lucru”.

Și Raluca Peneș, HR Coordinator la Smartree România, companie de externalizare a serviciilor de salarizare şi administrare de personal, și Raluca Pârvu, business manager în cadrul companiei de consultanță în management și resurse umane BPI Group, au, asemenea Veronicăi Șișu, câteva obiective profesionale aplicate la nivel individual.

„Mi-am propus fiu implicată în multe proiecte provocatoare, care să aducă experienței mele un plus de valoare”, menționează Raluca Peneș. În schimb, pe Raluca Pârvu o preocupă foarte mult gestionarea timpului.

„De câțiva ani încoace, pun preț din ce în ce mai mult pe timp. Este resursa care-mi lipsește cel mai mult și în 2017, sper să găsesc soluții pentru o mai bună organizare. Și fac pași mici deja în direcția asta, doar suntem deja aproape în martie”, dezvăluie Raluca Peneș.

 

Obiectivele personale sunt la fel de importante ca rezoluțiile profesionale

Dezvoltarea nu se regăsește doar printre rezoluțiile profesionale ale profesioniștilor din HR, ci și în cadrul obiectivelor personale.

„Mi-am stabilit trei direcții foarte clare pentru anul 2017 pe plan personal: dezvoltare, hobby și familie. Vreau să îmi acord mai mult timp pe partea de dezvoltare personală, să îmi canalizez atenția pe lucrurile care fac să îmi dezvolte laturile mai puțin exploatate în anii precedenți.

Mi-am propus să călătoresc mai mult, să îmi hrănesc sufletul cu istorie, arhitectură și cultură străină și să îmi concentrez atenția către familie; timpul petrecut alături de cei dragi consider că este cel mai pur și valoros”, punctează Veronica Șișu.

Nicoleta Capătă și-a propus să parcurgă cel puțin un program de dezvoltare personală, „așa cum fac în fiecare an, și să-mi mențin tradiția de a ieși împreună cu colegele din departamentul meu într-o excursie”.

Citește continuarea articolului AICI.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top