Now Reading
Dă mai departe veselia cu noile băuturi de iarnă de la Starbucks

Dă mai departe veselia cu noile băuturi de iarnă de la Starbucks

Revista Psychologies
dă-mai-departe-veselia-cu-noile-băuturi-de-iarnă-de-la-Starbucks

Starbucks dă startul sărbătorilor de iarnă! Mult așteptatele băuturi de sezon au ajuns deja în cafenele pentru ca toți clienții să se bucure de faimoasele Toffee Nut Latte, Gingerbread Latte și de noua Truffle Deluxe Hot Chocolate, o ciocolată caldă cu arome gourmet.

Pentru mulți iubitori ai cafelei, un Toffe Nut Latte este mai mult decât o simplă băutură. Este un simbol al bucuriei sărbătorilor de iarnă, un ritual care unește prin aromă și gust amintirile anilor trecuți cu noile experiențe. Tema de anul acesta, Carry the Merry (Dă mai departe veselia), este o invitație de a te bucura de micile momente de bucurie din jurul tău. Clienții care aleg băuturile Starbucks devin astfel mesageri ai veseliei, pe care o împărtășesc cu cei dragi.

Designerii au inovat și în acest an, iar noul model al paharelor este unul modern, în culori de sărbătoare, sugerând grafic spiritul Crăciunului. Mai mult decât atât, paharele roșii reutilizabile de sărbători își schimbă culoarea în funcție de conținutul băuturii alese – roșu pentru băutura caldă și verde pentru băuturile reci.  De asemenea, Starbucks Christmas Blend, mediu prăjită, ce include cafeaua rară maturată Sumatran, revine în acest sezon pentru a aduce magia Crăciunului în diminețile de iarnă.

Clienții își pot comanda băutura de iarnă preferată direct din cel mai apropiat Starbucks, iar Toffee Nut Latte și Gingerbread Latte pot fi comandate și prin platformele de livrare. La birou, la întâlnire cu prietenii, în oraș, paharele roșii aduc culoare și veselie activităților de zi cu zi, iar gustul băuturilor de sezon îți reamintesc că unele lucruri rămân la fel.

Despre Starbucks

Începând cu anul 1971, Starbucks Coffee Company și-a luat angajamentul de a aproviziona și a prepara cafea arabica de cea mai înaltă calitate, respectând normele de conduită etică şi profesională. În prezent, cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este principalul prăjitor și distribuitor de cafea de specialitate din lume. Prin angajamentul de neclintit pentru excelență și în conformitate cu principiile companiei noastre, aducem experiența unică Starbucks în viața fiecărui client prin intermediul fiecărei căni de cafea servite. Pentru a împărtăși cu noi experiența, vă rugăm să ne vizitați în locațiile noastre sau online pe news.starbucks.com și Starbucks.com.

Despre AmRest

AmRest Holdings SE este unul dintre cei mai importanți operatori de restaurante din Europa, listați public. Portofoliul Grupului este format din cele patru branduri în franciză (KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King) și cinci branduri pe care le deține (La Tagliatella, Blue Frog, Kabb, Bacoa, Sushi Shop). În prezent AmRest operează rețeaua de peste 2100 restaurante în segmentele Restaurante cu Servire Rapidă și Restaurante Casual Dining din 26 țări: Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Croația, Slovenia, Austria, Rusia, Spania, Portugalia, Franța, Germania, Armenia, Azerbaidjan, China, Belgia, Iran, Italia, Luxemburg, Arabia Saudită, Elveția, EAU, Marea Britanie. Mai multe informații disponibile pe webpage: www.amrest.eu/en.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top