De ce sa-ti treci Chief Happiness Officer pe cartea de vizita
Te-ai intrebat vreodata ce face un Chief Happiness Officer? Cristina Savuica, sefa companiei de recrutare Lugera & Makler Romania, a ales sa se prezinte astfel.
Cristinei Savuica ii plac recrutarea, oamenii, bancurile, farsele si petrecerile. Ea conduce Lugera & Makler Romania, al doilea cel mai mare jucator de pe piata locala de recrutare si leasing de personal, cu afaceri anuale de aproape 50 de milioane de euro. Din 2013, pe cartea sa de vizita, care are forma unui pasaport, scrie Chief Happiness Officer.
Cartea de vizita tip pasaport a aparut acum trei ani, in urma unui process de rebranding prin care a trecut Lugera & Makler Romania intre 2012 si 2013.
Rebrandingul companiei de recrutare si leasing de personal a mai generat un logo nou (un leu cu o gerbera fucsia in coama), un blazon (un scut, leul cu gerbera fucsia, doua sabii si sase steaguri) si un brand comunicat ca „Lugera, the People Republic”.
Cristina Savuica explica, pentru eJobs Romania, site-ul numarul unu pe piata autohtona de recrutare online, ce presupune rolul de Chief Happiness Officer si de ce a luat decizia sa se intituleze astfel.
eJobs: Ce inseamna, pentru dumneavoastra, fericirea?
Cristina Savuica: Fericirea inseamna sa faci, in primul rand, ce iti place, sa nu simti in nicio zi ca astazinu ai chef. Inseamna sa fii impacat ca ai lasat in urma lucruri frumoase, oameni care sa isi aminteasca cu drag de tine si ca prin tot ce ai facut ai reusit sa aduci la suprafata un tu mai bun.
eJobs: Ce v-a determinat ca, in 2013, sa va „atribuiti” functia de Chief Happiness Officer?
Cristina Savuica: Cred ca am fost dintotdeauna Chief Happiness Officer (Director General de Fericire), chiar daca nu purtam titulatura aceasta. Nu putea fi altfel intr-o companie precum Lugera, a carei cultura este, in primul rand, despre clienti fericiti, candidati fericiti si colegi fericiti.
Daca adaugam si faptul ca avem o adevarata traditie a farselor si a petrecerilor, dar si cele mai zambitoare echipe, reteta este completa.
Rebrandingul a fost insa pretextul perfect pentru a ne declara independenta fata de conformism, carari batatorite si pentru a ne spune pe nume.
eJobs: De ce Chief Happiness Officer si nu doar Happiness Officer?
Cristina Savuica: Pornind de la Chief Executive Officer (Director General Executiv), Chief Financial Officer (Director Financiar) sau Chief Operating Officer (Director Operational) am ajuns la Chief Happiness Officer.
eJobs: Cum arata „fisa postului” de Chief Happiness Officer?
Cristina Savuica: Fiecare dintre colegii mei este un happiness officer in relatia cu colegii si clientii sai. Rolul meu merge putin mai departe, in sensul ca eu trebuie sa le asigur cadrul potrivit si sa le pun la indemana instrumentele care sa ii ajute sa fie extraordinari.
Citeste mai departe AICI.