Despre curajul femeilor din Romania
Ne revoltam cand ceva rau ni se intampla noua sau celor dragi si ne declaram impotriva unui comportament violent.
Ne revoltam atunci cand prietena noastra este victima a violentei domestice.
De ce nu alegem sa facem acelasi lucru atunci cand vecina de bloc este abuzata? Inchidem ochii, ignoram si mergem mai departe?
Avon, prin Campania Respectului, am ales sa lupte alaturi de femeile din Romania impotriva violentei domestice.
Cerem curajul vostru pentru cei care sunt cuprinsi de teama si lipsiti de sprijin.
Credem in infinitatea de posibilitati pe care o femeie le are atunci cand alege sa nu suporte violenta domestica si ne propunem cu ajutorul vostru sa le oferim suportul necesar pentru a depasi rusinea de a face publice actele abuzive, teama de partener sau teama de a creste singure copiii.
Bratara Curajului este cel de-al patrulea produs care poarta simbolul infinitului si prin comandarea sa fiecare dintre noi contribuie la strangerea de fonduri destinate campaniei impotriva violentei domestice din Romania.
Bratara, a carei imagine este actrita Reese Winterspoon, este compusa din margele placate cu argint si pietre din acrilic in diverse forme, simbolizand laturile multiple ale personalitatii unei femei puternice.
Bratara Curajului este disponibila, din luna Octombrie 2011, la pretul de 25 lei putand fi comandata exclusiv prin intermediul Reprezentantilor Avon.
Despre Campania Respectului
Campania Respectului pentru femei initiata de Avon impotriva violentei domestice in 2008 are drept scop prevenirea violentei prin educarea publicului larg si prin sustinerea proiectelor sociale care combat acest fenomen.
In Romania la fiecare 30 de secunde o femeie este abuzata. In 2010 aproape 12.000 de femei au cazut victime violentei violentei domestice. 75% dintre cazurile de violenta domestica nu sunt raportate.
www.campaniarespectului.ro
www.facebook.com/CampaniaRespectului