Now Reading
Douglas lansează categoria RO Brands și invită consumatorii să recomande branduri românești

Douglas lansează categoria RO Brands și invită consumatorii să recomande branduri românești

Revista Psychologies
Douglas-lansează-categoria-RO-Brands-și-invită-consumatorii-să-recomande-branduri-românești
  • Douglas lansează categoria RO Brands pe Douglas.ro pentru a susține brandurile locale de cosmetice
  • Consumatorii Români sunt invitați să recomande brandurile românești pe care le apreciază și pe care doresc să le găsească pe Douglas.ro la adresa dedicată: [email protected]
  • Lavinia Ivas, Country Manager Douglas Romania: „Scopul nostru este să devenim o platformă pentru acele branduri locale care oferă produse excelente, dar care nu se bucură de expunerea și recunoașterea pe care le merită.”

București, 25 noiembrie – Douglas, unul dintre cei mai importanți retaileri premium din industria de cosmetice, anunță lansarea categoriei RO Brands, dedicată brandurilor locale de cosmetice și produse de înfrumusețare, și invită consumatorii să recomande branduri locale pe care le apreciază, pentru a fi incluse pe platforma douglas.ro. Noua categorie își propune să susțină brandurile locale și să ofere consumatorilor șansa de a cumpăra de la cât mai mulți producători locali.

RO Brands, categoria nou lansată pe platforma online Douglas.ro, include în momentul de față 14 branduri de cosmetice și produse de înfrumusețare românești: Apiterra, Bioten, Cupio, Deplin, Elmiplant, Essence de Roumanie, Gerovital, Iehana, Kinga Varga, NN Cosmetics, Nuca Organic, Raftul cu Miresme, Skin Novels și Tie-me-up. Cu 250 de produse disponibile pe platformă în prezent, noul segment include produse de igienă personală, îngrijire a corpului și a feței, machiaj, accesorii și parfumuri.

Conceptul RO Brands s-a născut din aprecierea pentru tot ceea ce înseamnă business românesc: frumusețe autohtonă, branduri locale, implicare și susținere la nivel local. Prin crearea acestei noi categorii, Douglas își propune să sprijine brandurile din portofoliu, să atragă mai mult atenția asupra lor și să contribuie la dezvoltarea industriei cosmetice românești, oferind în același timp clienților produsele locale pe care le iubesc, prin intermediul unei platforme pe care o cunosc deja și care livrează la nivel național.

Pentru a extinde categoria RO Brands, Douglas include consumatorii în conversație și invită toți românii să nominalizeze brandurile românești de produse cosmetice pe care le îndrăgesc și pe care ar dori să le găsească pe platforma online Douglas. Pentru a propune un brand local pe platforma Douglas, consumatorii români trebuie să trimită un e-mail la adresa dedicată, [email protected], în care să menționeze numele brandului, link-ul către site-ul acestuia sau altă pagină online relevantă, dar și motivul pentru care consideră că ar trebui să fie disponibil pe platforma online Douglas.

Lavinia Ivas, Country Manager Douglas Romania: „Fiind principala platformă premium dedicată zonei de beauty din Europa, la Douglas ne propunem să fim mai mult decât un business de e-commerce: scopul nostru este să devenim o platformă pentru acele branduri locale care oferă produse excelente, dar care nu se bucură de expunerea și recunoașterea pe care le merită. Acesta este motivul pentru care ne îndreptăm atenția și eforturile către RO Brands și invităm clienții să se alăture inițiativei, astfel încât să aflăm preferințele lor. Una dintre principalele noastre priorități la Douglas este de a oferi clienților noștri produsele cosmetice pe care le iubesc.”

Alături de invitația adresată consumatorilor de a-și nominaliza brandurile preferate, Douglas continuă să dezvolte segmentul RO Brands în mod activ – pe lângă cele 14 branduri listate deja pe platformă, departamentul comercial al companiei cercetează intens piața românească în căutare de noi producători locali de cosmetice.

ABOUT DOUGLAS:

Douglas este principala platformă dedicată zonei de beauty din Europa. Oferind peste 100.000 de produse pentru îmbunătățirea stilului de viață și de înfrumusețare, în online, și în peste 2.000 de magazine, Douglas îi inspiră pe clienți să-și trăiască propriul tip de frumusețe, oferindu-le acces la o selecție de produse fără precedent. Extinderea continuă în direcția comerțului electronic cu creștere rapidă este centrul programului de strategie. Expansiunea continuă a afacerii de comerţ online este în centrul programului strategic #FORWARDBEAUTY.DIGITALFIRST. În anul fiscal 2018/2019 Douglas a generat vânzări de peste 3.5 miliarde de euro în domeniul parfumeriei, machiajului, îngrijirii corporale şi păr , precum a suplimentelor nutritive şi accesoriilor.

#letsdobeautiful

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top