Now Reading
In Ploiesti Shopping City s-a deschis primul magazin Claire’s din Romania

In Ploiesti Shopping City s-a deschis primul magazin Claire’s din Romania

Revista Psychologies

Viziunea Claire’s este aceea de a inspira fetele si femeile din intreaga lume sa evolueze oferindu-le produse si experiente care le indruma sa isi dezvolte stilul personal.

Gama de produse este unica, iar peste 90% din articolele Claire’s sunt patentate. Claire’s® este marca globala principala, prezenta in 44 de tari prin magazine proprii sau francize.

Claire’s® ofera o experienta diferita si amuzanta in magazine multumita unei expuneri tip „cautare de comori” care incurajeaza consumatorul sa viziteze frecvent magazinele pentru a explora si pentru a gasi produsele preferate.

Claire’s® are recunoastere internationala in randul adolescentilor si al copiilor atat datorita sortimentatiei relevante de articole, cat si raportului excelent calitate-pret.

Claire’s® reprezinta „cea mai buna prietena” si este destinatia preferata de shopping pentru adolescente, fete si copii.

Consumatorul tinta al marcii Claire’s® este fata cu varsta intre 3 si 18 ani, in special adolescentele intre 10 si 14 ani.

Claire’s inspira voie buna, inovatie si noutate, cladind astfel povestile personale si visurile prietenilor sai, urmand a indeplini aspiratiile comunitatilor in care sunt prezenti.

 

 

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top