Now Reading
Mult iubitul LUNA 3 de la FOREO tocmai a primit o ediție exclusivă și totul este despre YOUniqueness!

Mult iubitul LUNA 3 de la FOREO tocmai a primit o ediție exclusivă și totul este despre YOUniqueness!

Revista Psychologies

Pionierul suedez de tehnologie de frumusețe pătrunde adânc în adevăruri șocante despre segregarea socială în lumea modernă și lansează un monument care celebrează diversitatea.

Ca și omenire, am ajuns departe în ceea ce privește știința modernă și progresele tehnologice, însă unele părți foarte importante ale umanității par să se fi pierdut pe parcurs. Egalitatea socială și diversitatea rămân niște vorbe goale, deoarece oamenii încă arată cu degetul spre orice altceva care e câtuși de puțin diferit. Ca să clarifice lucrurile, marele brand suedez de tehnologie de frumusețe FOREO a lansat o campanie de conștientizare numită „Be YOUnique” care, după ce a fost recunoscută de mii de oameni, s-a autodepășit, inspirând brandul să o transforme într-o platformă pe termen lung dedicată celebrării diferențelor și să dea putere oamenilor să își etaleze unicitatea!

„Când am lansat campania ‘Be YOUnique’ nu am crezut că va declanșa un val de reacții. Brandul FOREO e mândru de familia sa globală, atât când vine vorba de angajați, cât și de clienți, și suntem mai mult decât încântați să fim în fruntea transformării globale a conștiinței. Vorbim de mii de străini care se conectează unii cu alții, care împărtășesc experiențe și care își transmit iubirea și empatia. Oameni din toată lumea s-au alăturat cauzei noastre și au cerut cu îndrăzneală industriei de frumusețe să fie văzuți. FOREO le-a dat acestor persoane frumoase o voce, asigurându-se că sunt atât văzuți și auziți, cât și celebrați pentru unicitatea lor!”, spune Boris Trupcevic, CEO FOREO.

Acesta continuă: „Cu toate acestea, doar am atins suprafața acestei probleme foarte importante, și vrem să deschidem o conversație mai largă despre incluziune, individualitate și diversitate care se extinde dincolo de industria frumuseții, întrucât acestea influențează calitatea individuală a vieții, atât privată cât și personală, și este nucleul misiunii FOREO să investigheze orice domeniu în care există potențialul de a face viața oamenilor mai bună și mai luminoasă.”

Construit pe baza valorilor și integrității suedeze, pionierul de tehnologie a pielii FOREO și-a propus să dărâme granițele dintre gen, rasă, sexualitate și orice alte etichete impuse de societate. Stabilind noua normă pentru frumusețe, care este despre a fi propria ta persoană unică și minunată, brandul tocmai a lansat o ediție exclusivă a eroinei LUNA 3, un sinonim iubit de vedete pentru „acel instrument de îngrijire a pielii”, făcându-l o piesă statement pe raftul tău, un fel de monument modern pentru toate persoanele care își trăiesc adevărul fără frică, și fiind propria versiune de frumusețe, lipsită de regrete, fără etichete și cu siguranță fără limitări și prejudecăți. Există doar o sută de dispozitive ediție limitată YOUniuque LUNA și fiecare dintre ele este o piesă de artă, realizată atent cu dragoste, astfel ajungând ca fiecare produs să fie cu adevărat YOUnique cu modelul său exclusiv, unicat, un rebel creat pentru a fi perfect de imperfect, făcând valuri pe tot globul și agitând lucrurile așa cum au făcut-o predecesorii săi de aproape un deceniu.

02_FOREO_YOUnique LUNA

Fiind o societate civilizată, ne simțim inconfortabil să ne confruntăm cu adevărul despre lumea în care trăim, însă, oricât de neputincioși sau de mici ne-am simți, împreună putem face o schimbare, iar primul pas în direcția schimbării este de a vorbi despre acele adevăruri inconfortabile. Miliardarii lumii de astăzi par să se adune în jurul scopului comun în timp ce asistăm la călătoriile spațiale devenind următoarea dezvoltare importantă, de la ambițiile lui Elon Musk de a coloniza Marte, până la turismul spațial de lux pentru elită. Cu toate acestea, se pare, de asemenea, că industria călătoriilor spațiale este construită pentru bărbați, de la funcționalitatea navelor spațiale, până la echipamentul astronautului. Din cei 556 de oameni care au călătorit în spațiu, numai 11,5%, sau 65 ca să fim mai preciși, au fost femei. În martie 2019, prima ieșire în spațiu exclusiv feminină, anticipată cu emoție pe tot globul, a fost anulată deoarece NASA nu avea două costume spațiale în dimensiuni care să se potrivească femeilor care au muncit din greu pentru a-și câștiga locul pe rachetă. În cele din urmă, în luna octombrie a aceluiași an, Jessica Meir și Christina Koch s-au aventurat în afara Stației Spațiale Internaționale și au rescris istoria în timp ce finalizau prima ieșire în spațiu exclusiv feminină, oferindu-ne speranța că viitorul călătoriilor spațiale ar putea fi de fapt feminin.

„Noi, cei de la FOREO, avem o viziune asupra lumii în care aceasta este un loc plin de oportunități și șanse egale pentru toată lumea și, după ce ne-am construit brandul pe baza acestei idei, vedem potențial în toți și toate, și cu siguranță nu vreau să îmi privesc fiica în ochi, plină de curiozitate și entuziasm, și să îi spun că nu poate fi astronaut din cauza că nu sunt destule costume pentru femei. Acum și aici avem șansa de a face o diferența și de a oferi putere atât tinerilor bărbați, cât și femeilor să fie sinele lor unic și frumos, și să își urmeze visurile și aspirațiile fără compromisuri, întrucât aceasta este generația care va modela lumea, și este responsabilitatea noastră să le permitem să creeze lumea în care vrem să trăim. FOREO își ia cu siguranță rolul în serios și își asumă responsabilitatea, asigurându-se că viitorul este totul despre inovație, durabilitate și unicitate”, explică Trupcevic.

Controversa nu se încheie cu urmărirea unei nișe cum ar fi călatoritul în spațiu. Surpinzător, atunci când analizăm lumea corporativă și țesătura conducerii celor mai puternice corporații din lume, ne confruntăm cu constatarea dezamăgitoare că în 2020 erau doar cinci directori afro-americani care conduceau o companie Fortune 500. Acesta este mesajul pe care societatea îl transmite tinerilor membri ale minorităților. Ne-am dezvoltat atât de mult încât știința și tehnologia aproape ne-au automatizat viața, însă, conștiința noastră ca și specie rămâne destul de scăzută. Până în prezent, doar 29 din cele 195 de țări din lume au legalizat căsătoria între persoane de același sex. Există războaie și foamete care ne devastează planeta, făcând milioane de oameni să-și părăsească locuințele și să devină refugiați peste noapte. Acești oameni, indiferent de educația și calitățile lor, au dificultăți în găsirea unui loc de muncă cu 65,1% șomeri față de 39,9% dintre imigranții șomeri.

FOREO are ca scop îmbunătățirea sănătății, frumuseții și bunăstării zilnice pentru milioane de oameni. Acesta este nucleul nostru și de aceea FOREO dorește să susțină toate schimbările pozitive și să extindă influența mărcii sale pentru a amplifica vocile oamenilor și pentru a face ca fiecare dintre ele să conteze, motiv pentru care platforma pe termen lung a brandului „Be YOUnique” devine un element adânc întipărit în ADN-ul companiei. Mii de oameni s-au adunat pe rețelele de socializare FOREO și și-au ales cei cinci eroi unici de zi cu zi, devenind co-creatorii noii imagini a frumuseții, care este mult mai mult decât o față drăguță și un corp suplu, ci mai degrabă despre îndrăzneală, despre tine, unic și neînfricat, în căutarea visurilor și autenticității tale. Eroii unici FOREO provin din toate categoriile sociale și și-au dedicat viața pentru a aduce în lumina reflectoarelor probleme foarte importante.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top