Now Reading
(P) Ce va însemna „eul” glamour în 2019?

(P) Ce va însemna „eul” glamour în 2019?

Se spune că fiecare este un actor în propria poveste. În funcție de tendințe, mediu, status social, influențe media și cultură, fiecare capată sau adoptă o imagine dezirabilă prin care cel mai bun „eu” este arătat lumii întregi. Moda sau ideea de „fashion statement” este aproape la fel de veche ca însăși omenirea. Se poate spune că geneza statutului de „fashion” a conlucrat cu evoluția societății omenești.

Adesea, oamenii tind să se identifice cu ceea aleg să poarte, de la linia de glitter din jurul ochiilor, până la șosetele colorate. Toate aceste aspecte sunt alese să spună ceva despre „eul” dezirabil. Brand-urile însușite creează o anumită apartenență care formează în mintea consumatorului, dar și a celor din jur, un status-simbol distinctiv.

Prima impresie este creată, evident, datorită câtorva aspecte subiective, precum fizionomia feței, dar, mai ales, prin haine, olfactivitate și accesorii. Evident, toate formează o poveste pe care purtatorul alege să o împărtășească.

De ceva ani, acest „eu” creat tinde sa ducă spre nonconformism, modernitate, putere și, treptat, spre îndrăzneala de a arăta, pe cât se poate, sinele perfect. Unora le stă bine să adopte stiluri revendicate din reviste de modă, altora le stă bine să fie îndrăzneți prin asortarea unui ceas elegant la o ținută ușor sportivă.

Experții spun că în principal contează atitudinea. În genere, atitudinea și personalitatea trebuie sa fie îmbrăcate și accesorizate adecvat. Iar, din fericire, exista multe trend-uri în 2019 care vor putea fi adoptate și de cei mai pretențioși consumatori de fashion.

Brand-uri cu istorie

Ceasurile de firma au fost, sunt si vor fi un trend pentru toată lumea. Va fi un an în care se va pune accentul pe metalic, doarece trăim într-o paradigmă a tehnologiei. Astfel, recomandăm un ceas Fossil de dama cu linii clasice, precum cele din colecțiile Jacqueline sau Georgia, iar pentru bărbați un ceas clasic din colecțiile Tissot, preferabil cu o curea elegantă din piele naturală.

Glamour simplu

Anul 2019 va pune accentul pe trăsăturile naturale, clasând machiajul strident pe un loc inferior. În schimb, trebuie să iasă în evidență personalitatea fiecăruia cu ajutorul unor accesorii și haine indrăznețe. Se poate spune că machiajul strident se va muta pe corp. „Efort minim, impact maxim ” va fi deviza anului 2019, cu alte cuvinte un glam simplu, fără efort.

Exprimarea sinelui

Este un trend tineresc care va fi prezent și în 2019. Machiaj puțin, un ceas de la un brand cu renume, tendințe vintage și ușor istorice vor domina moda, cel puțin în ceea ce privește categoria tinerilor. Aceste aspecte privesc individualitatea, experimentarea, personalizarea și o abordare din ce în ce mai distractivă a „eului-expresiv”.

Viitorul dantelei

Dantela a intrat în garderoba tuturor femeilor în ultimii ani. Conform reprezentanților revistei de modă Blair.ro, se pare că poate să mai rămană în garderobă și in 2019. Dantela va fi prezentă în compoziția hainelor de damă inspirate din garderoba barbatească.

Print-uri colorate, florale si vii

Ar parea ca trend-ul de tricouri, pantaloni, rochii etc. cu print-uri colorate și florale ar părăsi revistele de modă, deoarece, cel puțin în 2018, aceste imprimeuri au constituit punctul de plecare pentru multe case de modă și vedete. Ei bine, print-urile sunt atemporale, de aceea vor ramane la modă și în 2019.

Salopetele one color

Salopetele vor ramane în trend și în 2019. Purtarea unei salopete poate fi o alegere la fel de îndrăzneață și curajoasă ca purtarea print-urilor. Pentru începutul anului 2019, există 6 culori care trebuie să existe în ținutele de one color: roșu de cireșe (perfect pentru țesăturile de catifea, satin și tul), maro de whisky (cald), albastrul digital (o culoare care evocă tehnologie), fucsia (preferată de designeri), galben de safir (aer clasic și îndrăzneț), verde măsliniu (comparabil cu verdele militar).

Parfumuri care exprima putere

Cele mai vândute parfumuri în 2019 se presupune că vor fi: pentru bărbați Versace Eros, iar Lancome La Vie Est Belle pentru femei. Vor domina notele olfactive persistente, florale, sexy, și nu în ultimul rând, puternice.

Metode inovatoare de a cumpăra și de a aplica parfumurile

Odată cu evoluția tehnologică, orice domeniu încearcă să țină pasul și să vină cu ceva inovativ. În 2019 va exista un nou mod de a cumpăra și aplica parfumuri de damă sau de bărbați, deja există pe piață parfumuri de lux sub forma unor pixuri inovatoare.

Valoarea fiecăruia nu trebuie să fie redată prin haine, accesorii și machiaj. Un trend în 2019 va fi accentul obligatoriu pe propria personalitate cu un glam simplu, restul vin doar ca o complatare a „eului”.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top