Reduceri de până la 60% la design românesc, de #MMC. Cunoaște-i pe AFMF și Optimef, tinerii creativi care redefinesc stilul românesc
Știi cum e atmosfera de Noaptea Albă a Muzeelor? Cam așa va fi de Miercurea Minților Creative, doar că totul se desfășoară de dimineața până seara, în showroom-urile și pe site-urile magazinelor românești. Dintre toate, îți recomandăm un loc cu distracție la dublu: showroomul AFMF și Optimef. Adică haine pentru spirite libere și un ceas iconic, readus la viață în 2017.
De #MMC, pe 29 noiembrie, distracția începe la ora 09:00 și durează până la 22:00. Ai reduceri și oferte speciale la produse extrem de variate – de la haine la băuturi – de la business-uri creative românești.
Îți spunem un pont: ca să ai o experiență plină de bucurie de #MMC – prin care să te bucuri și de reduceri, dar să cunoști în același timp și oamenii din spatele afacerilor – , intră pe site-ul oficial, fă o listă cu magazinele online unde vrei să faci cumpărături și una cu spațiile fizice unde vrei să ajungi.
Apoi așază-le pe hartă și mergi la fiecare din aproape în aproape. Așa vei economisi timp și te vei putea bucura în voie de fiecare întâlnire.
Trebuie să ajungi neapărat la showroom-ul AFMF și Optimef. Sunt două branduri românești tinere și foarte creative care vor face istorie.
AFMF este un brand de modă lansat de tânăra Ana Florea, absolventa de Cibernetică care a devenit designer de modă și ne-a cucerit cu stilul ei relaxat, care vorbește despre libertate.
De altfel, AFMF vine de la Aesthetic Freedom/Manufactured for Fun, ceea ce subliniază latura duală a Anei Florea.
Anul acesta ea a fost nominalizată la ELLE Style Awards, la categoria Best Young Designer. O poți vedea și cunoaște inclusiv în paginile revistei ELLE de decembrie, în cadrul shootingului special cu o parte dintre nominalizații de anul acesta.
De Optimef se poate să mai fi auzit. Era un brand românesc de ceasuri foarte popular în 1979. Anul trecut, a fost reinterpretat și relansat de doi tineri români, Andrei Morariu și Bogdan Costea.
La momentul respectiv, cei doi voiau să lanseze o colecție de ceasuri și, pentru că au descoperit că marca Optimef expirase, au preluat-o ei.
Designul modelului Fărăzece, pe care l-au lansat acum un an, a fost inspirat de modelul anilor ’70-’80, căruia i-au adus astfel un omagiu, dar cu un twist contemporan și minimalist, demn de anul 2017.
De #MMC, cele două branduri care împărtășesc valori comune, te așteaptă în showroomul de pe strada Henri Mathias Berthelot din București, la numărul 23. Reducerile aplicate hainelor și ceasurilor sunt de până la 60%. Va fi muzică, distracție și o grămadă de #instastories. Ne vedem acolo!
Autor Psychologies.ro