Sephora si Dior prezinta Make-Up Masters 2012 Sephora
Marea finala s-a desfasurat sub privirile presei si a vizitatorilor intr-un cadru special amenajat in zona Fountain Atrium din Baneasa Shopping City.
Jojo (Catalina Grama), MC-ul evenimentului, a intretinut atmosfera, pe muzica lui Vali Barbulescu, iar finalistii si-au dezvaluit creativitatea si excelenta in fata tuturor celor prezenti, in cadrul unui spectacol de machiaj.
Tema machiajelor a fost inspirata din colectia toamna-iarna Dior 2012, care a fost dezvaluita in avanpremiera: Golden Jungle, luxul junglei urbane impins la extrem.
Machiajele modelelor au fost surprinse de 3 fotografi cu experienta in pictorialele de frumusete si moda: Sebastian Enache, Ionut Staicu, Alex Conu.
Jurizarea s-a facut de catre reprezentanti Sephora si Dior, iar invitat special a fost Make Up Artistul International Dior, Carole JAGU.
Juriul a desemnat:
Premiul 1: Laura Junc – Arad
Premiul 2: Roberta Nicolae – Bucuresti
Premiul 3: Andrei Ionescu – Bucuresti
Premiul din partea juriului special: Andrei Ionescu
Concursul Make-Up Masters este o initiativa Sephora de formare profesionala a consilierilor din magazine pentru a deveni experti in machiaj.
Incepand cu luna martie, Sephora Romania a lansat a doua editie a concursului Make-Up Masters. Scopul este selectionarea celui mai bun Make-up artist Sephora printr-o serie de probe, deschise pentru toti angajatii.
Creat si implementat la nivel mondial de catre departamentul de formare Sephora, concursul a fost desfasurat in Romania, in parteneriat cu prestigioasa marca Christian Dior.
Concursul isi propune sa incurajeze si sa motiveze talentele Sephora in toate tarile. Pe parcursul concursului potentialul concurentilor este dezvoltat printr-o serie de traininguri de specializare.
Nu este vorba doar de motivatia de a da rezultate mai bune in munca, este de asemenea, o schimbare placuta de atmosfera, o forma de divertisment si, totodata un eveniment plin de emotie.
Competitiile de acest gen au devenit din ce in ce mai populare in cadrul personalului Sephora, participarea la concurs a devenit un element de prestigiu. . .
Concurentii au parcurs diverse probe de-a lungul lunilor martie, aprilie si mai, organizate local, la nivel de magazin si regional, la nivel de regiune din tara. .
Cei 142 de angajati Sephora inscrisi in concurs au acceptat provocarea de a realiza diferite tipuri si tehnici de machiaj si de a fi testati privind tehnicile de vanzare de produse.
Castigatorul va reprezenta Sephora Romania, in marea finala europeana, care va avea loc la Paris.