Toyota isi pastreaza pozitia de top ca fiind cea mai valoroasa marca auto, pentru al patrulea an consecutiv
Toyota continua sa conduca sectiunea auto in raportul Interbrand – Best Global Brands 2015 – valoarea marcii crescand cu 16%. Marca Toyota ramane in Top 10 cele mai valoroase marci din lume, fiind evaluata in acest moment la 49.048 milioane de dolari. Este al patrulea an consecutiv in care Toyota se afla in Top 10 cele mai valoroase marci din lume, anul acesta avansand 2 pozitii, urcand pe locul 6, fata de locul 8 ocupat in 2014.
Cele mai importante categorii ale acestui clasament includ tehnologia si marcile auto, care domina lista, ocupand 28 de pozitii din 100, precum si recunoasterea fata de solutiile integrate pe care marcile le ofera pentru nevoile individuale ale clientului:
„Raportul BEST GLOBAL BRANDS analizeaza atributele necesare marcilor pentru a reusi in lumea hiper fragmentata de astazi. Pe masura ce oamenii cer si doresc imediat experiente personalizate si adaptate nevoilor lor, afacerile si marcile trebuie sa se adapteze acestei viteze de viata”, spune Jez Frampton, Interbrand Global Chief Executive Officer.
„Multe dintre marcile aflate acest an in Top 100 sunt atat de intuitiv aliniate la prioritatile oamenilor, incat sunt in masura sa se integreze perfect in viata de zi cu zi.”
„Mutarea la viteza de viata” – titlul raportului din acest an, este o filosofie nativa pentru Toyota, care este angajata in crearea de solutii tot mai bune de mobilitate. Aceasta este o abordare evidenta, centrata pe consumator in transport, modelata de nevoile clientilor.
Toyota considera ca, in acest moment, o singura tehnologie nu poate satisface o astfel de diversitate de cerinte. Din acest motiv, ne propunem sa oferim mai multe solutii de mobilitate, care pot raspunde la diferite necesitati ale clientiilor, necesitati ce apar in momente distincte . Aceast concept este parte din harta mobilitatii pe care noi o dezvoltam de peste un deceniu.
Vehiculele cu propuslie alternativa sunt viitorul, iar ele vor servi cel mai bine nevoilor de mobilitate urbana. In prezent Toyota experimenteaza utilizarea la scara larga a vehiculelor electrice in localitatea Grenoble, unde, oferim produse inovatoare, cum ar fi I-Road si COMS, intr-un experiment de car sharing.
Pentru utilizarea de zi cu zi, hibridul – tehnologia lansata in anul 1997, odata cu productia in masa a modelului Prius – si plug-in hibrid – vor ramane alegerile de propulsie pentru majoritatea clientilor nostri. In paralel , vehicule Fuel Cell alimentate cu hidrogen vor satisface celelalte nevoi.
Toyota pune la dispozitie peste 5.680 de brevete de celule de combustibil privind utilizarea de redevente in acest an, inclusiv cele utilizate pentru Toyota Mirai, primul sedan de serie din lume care functioneaza cu pile de hidrogen fiind disponibil la vanzare, in Europa, din aceasta luna.