Tudor Chirila a preluat rolul de regizor pentru o campanie umanitara
Obiectivul principal al campaniei este strangerea de fonduri destinate crearii unui Centru de Excelenta in diagnosticarea si tratarea cancerului la copii.
Totodata se urmareste informarea populatiei cu privire la usurinta cu care orice persoana fizica poate redirectiona 2% din impozitul pe venit catre un ONG, salvand un copil bolnav de cancer de la moarte.
Campania online consta in 6 clipuri in care cele 6 vedete apar alaturi de cate un copil bolnav de leucemie. Conceptul spotului, scenariul si regia ii apartin lui Tudor Chirila.
“M-am gandit ca vom fi mai eficienti in trezirea constiintei oamenilor daca vom folosi copii bolnavi de cancer, care isi joaca propriul rol, decat daca am folosi actori. Este de apreciat ca parintii si-au dat acordul, in speranta ca astfel pot salva niste vieti.
Vedetele care apar langa copii reprezinta un sprijin pentru acestia, iar tacerea lor subliniaza faptul ca nu mai sunt cuvinte de spus.
Important e sa actionam si sa redirectionam cei 2% din impozitul pe venit pentru ca astfel putem salva acesti copii.
Pentru toti cei care am participat la filmari, experienta a fost una extrem de emotionanta. Speram ca va trezi aceleasi emotii si in randul publicului” – Tudor Chirila
“Am incercat sa adunam cativa oameni care sa fie in acelasi timp cunoscuti, dar si apropiati de cauzele sociale. Andreea Raicu, Paula Herlo, Tudor Chirila, Virgil Iantu, Cabral si actorul Bogdan Dumitrache au acceptat sa ne fie alaturi. Spotul s-a realizat in Clinica de Oncopediatrie din Timisoara” – Oana Gheorghiu, Presedinte Salveaza Vieti
Echipa care a realizat spoturile:
Concept, scenariu, regie: Tudor Chirila
Asistent Regie: Serge Zanoaga
Imagine: Vlad Petri
Sunet: Marin Cazacu
Operator making of: Raul Ovidiu Mihuta Palimaru