Fii bine cu tine, fii bine cu tenul tău
Uriage România, prin distribuitorul oficial din România ND MedHealth, a inițiat o campanie – pilot de educație și responsabilitate socială în școli și licee din București: „MANIFEST PENTRU NORMALITATE ȘI STARE DE BINE. Fii bine cu tine, fii bine cu tenul tău.”
Campania are ca obiectiv principal educarea și informarea copiilor și adolescenților cu privire la acnee. Azi, când 4 din 5 adolescenți sunt afectați de acnee, acțiunea de informare și conștientizare demarată de Uriage România vine în sprijinul lor pentru a le oferi îndrumare, sprijin și soluții.
„MANIFESTUL PENTRU NORMALITATE ȘI STARE DE BINE” consideră că acneea nu trebuie stigmatizată, ci trebuie privită ca orice altă afecțiune, pe care o putem trata printr-o rutină riguroasă de îngrijire și un stil echilibrat de viață.
„Campania de informare și educare «MANIFEST PENTRU NORMALITATE ȘI STARE DE BINE. Fii bine cu tine, fii bine cu tenul tău» se derulează în câteva dintre școlile și liceele din București și este susținută de medici specialiști dermatologi, ca parte din misiunea ND Medhealth de a ajuta comunitatea prin educație și oferirea de soluții”, explică Nikolaos Kotzias, CEO & Founder ND MedHealth. „Alături de aceștia, vom vizita școlile vizate și vom avea un dialog dinamic cu peste 2500 de elevi despre cum poate fi ținută sub control acneea și manifestările acesteia (atât cele vizibile, dar și cele emoționale). În România, campania este susținută de brandul de dermatocosmetice Uriage aflat în portofoliul ND Medhealth”, adaugă Nikolaos Kotzias.
„MANIFESTUL PENTRU NORMALITATE ȘI STARE DE BINE. Fii bine cu tine, fii bine cu tenul tău!” și-a propus să le arate adolescenților că acneea este normală și tratabilă.
„Cred că îngrijirea tenului ar trebui educată încă din adolescență și, pe parcurs, ajustată în funcție de stilul de viață al fiecărei persoane și de afecțiunile pielii care pot apărea. E important să știm cum și când să folosim unele produse, menținând totuși întreg procesul de îngrijire al tenului într-o notă cât mai simplă, astfel încât să devină un obicei în viața noastră”, detaliază medicul dermatolog Iulia Solomon, unul dintre purtătorii de cuvânt ai campaniei.
Aproximativ 85% dintre persoanele cu vârsta cuprinsă între 12 și 24 de ani se confruntă cu o formă cel puțin minoră de acnee. Afectează atât pielea, cât si psihicul fiind o afecțiune cu impact major emoțional care poate cauza alienare, stres, depresie, anxietate. Uriage România trage un semnal de alarmă. Acneea există, e normală, e tratabilă cu soluții adecvate și un stil de viață echilibrat. „Tratează, nu ascunde!” este motto-ul acestui proiect, iar planul Uriage este de a ajunge la cât mai mulți adolescenți.
Brandul Uriage are în potofoliu gama Hyséac care se adresează tipurilor de ten mixt-gras predispuse la acnee, și care răspunde totodată nevoilor adolescenților, cât și nevoilor personelor adulte, oferindu-le un nivel ridicat de eficacitate și expertiză medicală cuprins în texturi inovatoare care nu sunt altceva decât o experiență senzorială deosebită.
Produsele Uriage Hyséac pot fi achiziționate online și din farmacii.