Now Reading
La Roche-Posay desfășoară campania națională „Zilele Protecției Solare”

La Roche-Posay desfășoară campania națională „Zilele Protecției Solare”

Revista Psychologies
la-roche-posay-desfășoară-campania-națională-zilele-protecției-solare

Până pe 31 august, La Roche-Posay le oferă românilor consultații dermatologice gratuite de verificare a alunițelor, pentru depistarea timpurie a cancerului de piele de tip melanom. Campania națională „Zilele Protecţiei Solare” se desfășoară în toată țara, cu medici implicați voluntar și a ajuns la a 13-a ediție.

Cancerul de piele este unul dintre cele mai comune cancere diagnosticate în întreaga lume. Conform Organizației Mondiale a Sănătății, unul din trei cazuri este un cancer de piele, estimând că anual sunt diagnosticate între 2 și 3 milioane de cazuri non-melanom la nivel mondial. În plus, este estimată o creștere a numărului de cazuri de melanom de 18% până în 2025, la nivel mondial.[1]

În România, deși nu avem suficiente date centralizate cu privire la diagnosticarea cancerului de piele de tip melanom, știm că incidența cazurilor de melanom este estimată la 7,9 cazuri pe 100.000 locuitori.[2]

La Roche-Posay desfășoară, anual, în orașe din toată țara, Campania Zilele Protecției Solare, unde românii pot beneficia de consultații de verificare gratuită a alunițelor de către medicii dermatologi implicați voluntar, precum și educație despre protecția pielii și auto-evaluarea alunițelor. Campania „Zilele Protectiei Solare” se desfășoară până pe 31 August, în orașe din toată țara, în funcție de disponibilitatea medicilor implicați. Mai multe detalii despre clinicile și medicii înscriși în campanie, precum și informații despre programare pe website-ul campaniei.

În cadrul campaniei Zilele Protecției Solare desfăşurate în 2022, au participat peste 370 de medici dermatologi din 55 de oraşe şi au fost consultaţi peste 8.300 pacienţi (cu 80% mai mulți față de anul anterior, 2021). Peste 324 de leziuni suspecte şi 95 de cazuri de melanom au fost descoperite în urma consultațiilor din 2022.

La Roche-Posay propune o protecție solară în 3 pași simpli

  1. Verificarea alunițelor

Este indicată vizita anuală la medicul dermatolog pentru verificarea alunițelor. Mai multe detalii despre programarea la o consultație gratuită, pe website-ul campaniei. Până să ajungă la consultație, consumatorul poate folosi o metodă de verificare, dezvoltată de medicii dermatologi, numită ABCDE:

  • Alunița este asimetrică?
  • Are margini inegale?
  • Există o schimbare de culoare?
  • Este mai mare decât diametrul de 6mm?
  • Există o evoluție în creștere?
  1. Protejarea pielii

Razele UVA sunt prezente pe parcursul întregului an. Acestea pătrund mai adânc în piele decât razele UVB. Este necesar să folosim protecție solară în fiecare zi cu factor de protecție foarte ridicat, indiferent de vreme și anotimp.

  1. Expunerea la soare în mod responsabil 

Expunerea la soare trebuie limitată, chiar și atunci când folosim un produs de protecție solară, deoarece acesta nu ne oferă o protecție 100%. Ne putem proteja cu ajutorul pălăriei, ochelarilor de soare şi a hainelor. Este puternic recomandată evitarea expunerii la soare între orele 10 și 14, când radiațiile UV ating apogeul intensității. În cazul copiilor, este esențială evitarea expunerii directe sau indirecte la soare a bebelușilor de până la 6 luni, iar apoi utilizarea metodelor mecanice de protecție (hăinuțe care să acopere cât mai mult din suprafața pielii, pălării, ochelari de soare). În continuare, este puternic recomandată evitarea expunerii la soare a copiilor cu vârsta de până la 3 ani, precum și folosirea unui produs de protecție solară special adaptat pielii lor.

***

Despre Zilele Protecției Solare

Lansată în 2011, campania Zilele Protecției Solare este un program de educare, prevenție și conștientizare a riscului de expunere neprotejată la soare și a apariției melanomului. În cadrul acestei campanii, brandul La Roche-Posay a oferit consultații gratuite pentru alunițe la un medic dermatolog.

Despre La Roche-Posay

Recomandat de peste 90.000 de dermatologi din întreaga lume, misiunea brandului La Roche-Posay este de a oferi o viață mai bună pielii sensibile. Brandul oferă o gamă unică de produse dezvoltate și adaptate pentru fiecare tip de piele: Toleriane pentru pielea sensibilă și alergică, Lipikar pentru pielea uscată, cu dermatită, fără un microbiom stabil, Effaclar pentru pielea cu tendință acneică, Cicaplast pentru pielea iritată, cu leziuni ce au nevoie de calmare și Anthelios, gama de protecție solară Nr. 1 în recomandarea medicilor dermatologi din România și pionier în ceea ce privește găsirea de noi soluții de protecție solară împotriva razelor UV, de mai bine de 25 de ani.

Despre L’Oréal România

L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 105 ani, are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, printre care și La Roche-Posay, Vichy, CeraVe, Yves Saint Laurent, Lancome, L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline și L’Oréal Professionnel. L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.

La L’Oréal, viziunea noastră despre responsabilitatea corporativă cuprinde trei dimensiuni majore:

  • Ne transformăm pentru a ne asigura că activitățile noastre respectă limitele planetare.
  • Implicăm tot ecosistemul de afaceri, ajutându-l să facă tranziția spre o lume mai sustenabilă.
  • Contribuim la soluționarea provocărilor globale, susținând nevoile sociale și de mediu urgente.

[1] Skin Cancer FAQ: World Health Organization

[2] Data explorer | ECIS (europa.eu)

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top