Marinela Varga: „Cred că nu există o stare de echilibru permanent, ci o căutare permanentă a obținerii unei stări echilibrate.”
Despre brandul I Provenzali şi povestea din spatele acestuia, într-un interviu acordat chiar de către cea care a făcut posibilă comercializarea acestuia în România – Marinela Varga. Un antreprenor alimentat de ambiţie şi credinţă, ce a pus calitatea mai presus de orice.
Psychologies: Sunteţi cea care a adus brandul I Provenzali în România. Cum a început această poveste pentru dvs.?
Marinela Varga: Da, povestea a început în partea de nord a Italiei, acum mai bine de 14 ani, unde locuiesc părinții mei și unde ne petreceam vacanțele copiilor. Datorită unor probleme de piele ale băiatului meu ne-a fost recomandat uleiul pur de migdale I Provenzali, fără cortizol, fără alte creme de sinteză…simplu, doar uleiul de migdale. Din acel moment a devenit un produs indispensabil în casă noastră și tot de atunci dorința mea a fost de a putea oferi și pieței din România un produs de o asemnea calitate, raportul calitate-preț fiind unul de excepție.
Psychologies: De ce vă inspiră brandul I Provenzali?
M. V.: Calitatea și responsabilitatea față de client și față de mediul înconjurător. Produsele I Provenzali sunt de 53 de ani pe piață cosmetică din Italia, fără forme de marketing. Nu poți rezista atât timp pe o piață dacă nu oferi produse de o calitate excepțională, de la ingrediente şi până la ambalaje, totul este în echilibru cu natura.
Psychologies: Cum au reacţionat consumatorii din România atunci când aţi intrat pe piaţă? Ce s-a schimbat de atunci?
M. V.: Firma Hot River (unic importator şi distribuitor în România al produselor I Provenzali) este încă în dezvoltare, suntem doar de doi ani în România. Reacţia pieţei a fost una satisfăcătoare, poate la început sfioasă, dar dupa ce am ajuns în casele consumatorilor recenziile au fost nemaipomenite.
Psychologies: Care credeţi că sunt ingredientele care fac brandul I Provenzali să fie unul de succes?
M. V.: Exact ce vă povesteam puțin mai sus, nu se face rabat de calitate. Sunt produse cosmetice sustenabile, primele din Italia, toate ingredientele sunt atent selecționate, naturale, raw, certificate biologic, la producerea lor se ține cont de mediul înconjurător, folosindu-se energia fotovoltaică, recipiente reciclate și reciclabile, iar raportul calitate preț este unul de excepție, fiind accesibile tuturor.
Marinela Varga, arhivă personală
Psychologies: Cum reuşiţi să vă păstraţi echilibrul şi frumuseţea între toate rolurile pe care le aveţi?
M. V.: Câteodată reușesc să îmi păstrez echilibrul, câteodată nu. Citesc cu drag revista dvs. și încerc să adopt cât mai multe tehnici de echilibrare a stării mele, însă nu tot timpul reușesc. Cred că nu există o stare de echilibru permanent, ci o căutare permanentă a obținerii unei stări echilibrate. Cât despre frumusețea interioară, eu o întrețin prin credință, părerea mea că frumusețea vine din interior spre exterior, și nu invers.
Psychologies: Ce elemente vă definesc starea de bine, fizică şi emoţională?
M. V.: Starea mea de bine este dată de familia mea, suntem mereu unul lângă altul, am învățat și încă învățăm să ne acceptăm și cu bune și cu rele. Iubim, țipăm, ne îmbrățișăm, ne certăm, ne dăm voie să fim noi și să ne acceptăm așa cum suntem.
Psychologies: Ce recomandări aveţi pentru cititorii noştri în materie de frumuseţe şi sănătate?
M. V.: Le doresc în primul rând multă sănătate, atât fizică, cât și psihică! Pielea este cel mai mare organ al nostru, prin piele absorbim toate substanțele care ajung mai apoi în sânge. Trebuie să acordăm o importanţă deosebită conținutului produselor ce urmează a fi aplicate pe piele, din acest motiv recomand din tot sufletul produsele de îngrijire I Provenzali fiind produse naturale și certificate biologic.
Alexandra Tudor este coordonator editorial pentru brandurile Learning Network şi Revista Psychologies. Este pasionată de tot ceea ce înseamnă dezvoltare personală şi profesională, căutând mereu ca prin job-ul său să contribuie la echilibrul personal şi starea de bine, a sa şi a celor din jurul său.