Now Reading
SNICKERS încurajează iubirea de sine de Ziua Îndrăgostiților

SNICKERS încurajează iubirea de sine de Ziua Îndrăgostiților

Revista Psychologies
snickers-încurajează-iubirea-de-sine-de-ziua-îndrăgostiților

Mulți oameni asociază Ziua Îndrăgostiților cu gesturi romantice menite să-i facă pe partenerii lor să zâmbească și să le arate cât de mult îi iubesc. Însă această tradiție de a celebra iubirea creează în mod eronat sentimentul că este destinată exclusiv cuplurilor și, pentru a te simți fericit, trebuie să fii neapărat într-o relație romantică. De fapt, cea mai importantă relație de care oamenii ar trebui să aibă grijă mereu este cea cu ei înșiși.

Pe măsură ce se apropie Ziua Îndrăgostiților, oamenii aleg una dintre cele două opțiuni – fie sărbătoarea este ignorată, fie este folosită pentru a celebra relațiile importante cu cei din jur. În acest context, Snickers vrea să combată stereotipurile și să promoveze ideea că 14 februarie este un moment bun pentru a sărbători și iubirea de sine.

Ziua Îndrăgostiților – un ritual de sărbătoare în orice moment al anului

Iubirea poate fi sărbătorită oricând, iar Ziua Îndrăgostiților este un moment potrivit pentru a începe noi ritualuri în relație sau momentele de solitudine – cu accent pe ideea de „a vrea”, și mai puțin pe faptul că „trebuie”. Ideea principală din spatele acestei sărbători este până la urmă exprimarea iubirii. Este important să arătăm grija pentru relațiile cu sine și cu cei dragi într-un mod conștient și oricând în timpul anului.

„Conceptul de self-love se află mai mult ca niciodată în viața noastră. Fie că e imprimat pe tricouri, afișe, hashtag-uri sau conversații cu prietenii. Cu toate acestea, a ajunge la esența grijii față de sine poate să fie mult mai greu de obținut decât am crede. Și cu ideea asta nu vreau să descurajez, ci să reamintesc faptul că de multe ori a ne alege pe noi, a ne identifica nevoile în relații și a fii primii care le îndeplinesc se poate pot opune cu mesajele cu care am crescut și cu stereotipurile societății: când lași de la tine ești o persoană valoroasă vs. când te prioritizeze pe tine, ești un om egoist. Astfel, dacă te-ai întreba pe tine ce ai avea nevoie să îți oferi în momentele în care te apreciezi ori ai o stare de disconfort, ce ai răspunde?”, a menționat Diana Lupu, psiholog și psihoterapeut relațional.

Explorarea ideii că avem nevoie de un partener pentru a fi fericiți

Oamenii rămân adesea în relații în care sunt nefericiți – și asta doar pentru că le este frică să nu fie singuri. Cu toate acestea, nu este o regulă ca oamenii care se află într-o relație de cuplu să fie automat mai fericiți decât cei singuri, deoarece satisfacția nu se bazează pe faptul că suntem sau nu într-o relație.

Snickers încurajează consumatorii să nu renunțe la iubirea de sine și să aibă parte de momente dulci alături de Snickers Creamy Smooth Peanut – noul baton de ciocolată cu un strat cremos ce conține arahide, caramel fin și alune proaspăt măcinate acoperite într-un strat generos de ciocolată delicioasă.

Despre compania Mars

Mars este o afacere de familie începută în urmă cu mai bine de 100 de ani. Această independență, oferă companiei libertatea și oportunitatea de a gândi în contextul unor generații întregi, nu doar în cadrul unor aspecte punctuale, astfel încât să poată investi în viitorul pe termen lung al acesteia. Ambițiile îndrăznețe sunt susținute de acțiunile celor peste 140 000 de asociați din 80 de țări. De asemenea, Mars s-a impus de mult timp ca o companie care oferă șanse egale pentru toți și încurajează alte companii să creeze medii incluzive și să ia măsuri împreună, pentru a ajuta femeile de pretutindeni să-și atingă potențialul. Mai multe despre compania Mars puteți găsi pe https://www.mars.com/.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top