Now Reading
Campania Bookvertising – pe lista scurtă la New York Festival 2023

Campania Bookvertising – pe lista scurtă la New York Festival 2023

Revista Psychologies
campania-bookvertising-pe-lista-scurtă-la-new-york-festival-2023

Campania națională Bookvertising, lansată de editura Nemira împreună cu agenția Saatchi & Saatchi Romania, este pe lista scurtă a premiilor de la New York Festival 2023, la categoria Avant-Garde/ Innovative: Social Media.

Platforma Bookvertising este deschisă tuturor brandurilor și editurilor care își doresc să încurajeze cititul. Mecanismul este foarte simplu: brandurile intră pe bookvertising.ro și își aleg cărțile pe care doresc să le plaseze în vizualurile lor: https://www.bookvertising.ro/

Premii câștigate:

EFFIE AWARDS ROMÂNIA:

  • GOLD, la categoria „Other products & Services”
  • BRONZE, la categoria „Branded utility”
  • SILVER, la categoria „Marketing disruptors”

Gala IAB Mixx Awards Europe de la Madrid

  • 2 trofee de aur la categoriile Social Media și Campaign Effectiveness.

INTERNETICS

  • GOLD la categoria SOCIAL MEDIA și Social Media Special Mechanics
  • SILVER la COMMUNITIES // Brand Associated Communities & Internetics Digital for Good

Premiul de excelență GastroArt

Echipa proiectului a fost alcătuită din:

Editura Nemira: Andreea Lupescu – PR Manager, Eli Bădică – Coordonatoare n’autor, Ana Androne – Director Comercial, Andreea Mitran – Digital Brand Manager , Cătălina Nicolau – Executive Director.

Saatchi & Saatchi + The Geeks: Miruna Antonescu – Head of Strategy, Bogdan Costin – Creative Director, Cristiana Petre – Senior Copywriter, Robert Sopalache – Senior Art Director, Paul Foltache – Senior Web Developer, Georgiana Feriu – Account Manager, Simona Zglimbea – Account Director.

Mulțumim echipei, scriitorilor implicați, editurilor, brandurilor care s-au alăturat proiectului și tuturor cititorilor care ne-au susținut!

Despre Bookvertising

Bookvertising este o inițiativă care își dorește să susțină literatura română contemporană, plasând în reclamele brandurilor cărți scrise de autori români, oferindu-le astfel mai multă expunere și vizibilitate.

Adesea, cărțile nu apar în reclame, iar când o fac, sunt doar parte din recuzită, fără a fi recognoscibile. Întrebarea de la care a pornit totul, a fost: „Cum ar fi ca aceste cărți să fie reale și vizibile, ba chiar să aparțină autorilor români?” Așa au luat naștere Bookvertising și platforma www.bookvertising.ro.

Mai multe branduri s-au alăturat deja acestei inițiative prin postări care includ cărți de la editura Nemira, dar și de la alte edituri care s-au alăturat campaniei. Acestea pot fi vizualizate aici: www.facebook.com/hashtag/bookvertising.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top