Manual de persuasiune
Arta persuasiunii, cu ajutorul careia ne transmitem mesajele in mod convingator, este esentiala in lumea actuala saturata de informatie. Robert H. Gass si John S. Seiter analizeaza persuasiunea din perspectiva stiintelor sociale, ilustrindu-si teoria cu exemple din viata de zi cu zi, de la cele mai evidente, cum ar fi sloganurile publicitare, pina la mesajele subliminale, ca parfumurile sau muzica.
Arta persuasiunii, cu ajutorul careia ne transmitem mesajele in mod convingator, este esentiala in lumea actuala saturata de informatie. Robert H. Gass si John S. Seiter analizeaza persuasiunea din perspectiva stiintelor sociale, ilustrindu-si teoria cu exemple din viata de zi cu zi, de la cele mai evidente, cum ar fi sloganurile publicitare, pina la mesajele subliminale, ca parfumurile sau muzica.
Sint prezentate tehnicile de persuasiune online, inclusiv fraudele de tip phishing, persuasiunea nonverbala si diversele moduri in care putem determina schimbarea atitudinilor si comportamentelor celorlalti. Volumul se adreseaza profesionistilor din domeniile educatiei, afacerilor, marketingului si publicitatii, precum si tuturor celor interesati de tehnicile de persuasiune.
Din cuprins: Ce este persuasiunea? • Modelele de persuasiune cu caracter dual • Teoria actiunii motivate • Credibilitatea • Caracteristicile comunicatorilor si capacitatea de a convinge • Conformismul si influenta in cadrul grupurilor • Limbajul si persuasiunea • Structurarea si ordonarea mesajelor persuasive • Persuasiunea vizuala
Robert H. Gass este profesor la California State University, Fullerton.
John S. Seiter este profesor la Utah State University. A mai publicat Background behavior in live debates (in colab., 2006) si Deception and emotion (in colab., 2007).
Public:
• profesionisti din domeniile educatiei, afacerilor, marketingului si publicitatii
• cei interesati de tehnicile de persuasiune
Mai multe informatii despre cartile aparute la Editura Polirom, pe www.polirom.ro.