Now Reading
Auchan donează 30% din vânzările produselor textile marcate cu eticheta Octombrie Roz

Auchan donează 30% din vânzările produselor textile marcate cu eticheta Octombrie Roz

Revista Psychologies

Până pe 25 octombrie 2023, în luna de conștientizare cu privire la cancerul de sân, Auchan donează 30% din vânzările produselor Inextenso marcate cu eticheta Octombrie Roz către Asociația OncoHelp. Veniturile înregistrate în perioada campaniei vor fi utilizate pentru achiziția de dispozitive medicale necesare în procesul de prevenție și tratament al pacienților.

Prevenția și tratamentul la timp al cancerului mamar sunt extrem de importante, iar conștientizarea acestor aspecte joacă la rândul ei un rol esențial. Produsele marcă proprie Inextenso, parte din campanie, sunt semnalizate la raft în hipermarketurile Auchan cu eticheta Octombrie Roz. Printre articolele pe care clienții le pot achiziționa din toate hipermarketurile Auchan din țară pentru a sprijini acest demers se numără tricouri, șosete, lenjerie de damă, pijamale sau cămăși de noapte.

„Octombrie roz este luna cu un simbol aparte de informare și conștientizare cu privire la cancerul la sân, o problemă medicală, din păcate, cu care multe femei se confruntă, prevenția fiind esențială. Alături de Asociația OncoHelp ne dorim să contribuim în a  continua această luptă care are nevoie de tot sprijinul, iar dispozitivele medicale necesare performante ce vor fi achiziționate reprezintă și mai multe vieți salvate” a declarat Corina Dospinoiu, Director Sustenabilitate Auchan Retail România.

Asociatia OncoHelp este o organizație non-guvernamentală care și-a asumat misiunea de a promova și susține orice tip de activitate menită să sprijine persoanele bolnave de cancer, luptând în același timp pentru dezvoltarea serviciilor medicale oncologice necesare în diagnosticarea și tratarea pacienților. Cancerul de sân se numără printre cele mai frecvente patologii oncologice tratate în cadrul Asociației OncoHelp – Centrul de Oncologie OncoHelp. În ultimii 10 ani, 4373 de femei cu cancer de sân au fost investigate și tratate de specialiștii OncoHelp.

Despre Auchan România

Auchan România are în portofoliu peste 420 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 6 supermarketuri și 382 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care peste 370 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2022 de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi. Auchan România este certificat Customers’ Friend și a primit statutul Customers’ Friend – Superior Excellence, precum și certificarea Top Employer în 2023.

Auchan România realizează o serie de acțiuni importante pentru promovarea activităților de responsabilitate socială şi integrare a tinerilor, dar şi programe pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deşeurilor, economisirea resurselor etc. Printre proiectele pe care compania le-a desfășurat se numără plantarea a 100.000 de copaci prin proiectul Mobilizatron, realizarea filmului “România neîmblânzită”, primul documentar despre natura României, precum și amenajarea a două unități de suport medical pentru pacienții cu forme noncritice de Covid-19. În prezent, Auchan are mai multe proiecte active: Zero Risipă (prin care au fost salvate peste 6 milioane de produse în 2022 și peste 5 milioane de mese complete), Programul național de colectare a uleiului uzat (prin care a colectat și reciclat peste o jumătate de milion de litri de ulei), Programul de Sustenabilitate Personală, precum și multe alte acțiuni menite să ajute mediul înconjurător și societatea.

Mai mult, în fața marii provocări climatice, compania va integra în fiecare segment al strategiei de business obiective clare, menite să contribuie la un viitor mai sustenabil, prezervând planeta. Strategia de climat, parte din umbrela #nuepreatarziu, va reprezenta piatra de temelie a proiectului de companie, retailerul concentrându-se pe toate cele 3 scopuri: echipamente frigorifice, energie, transporturi și produse.

 

 

 

 

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top