Now Reading
Peste 1000 de jucării și-au găsit o nouă casă la „Târgul de jucării 2nd Life”

Peste 1000 de jucării și-au găsit o nouă casă la „Târgul de jucării 2nd Life”

Revista Psychologies

Asociația Green Revolution a organizat weekend-ul acesta cea de-a treia ediție a „Târgului de Jucării 2nd Life”, la Roaba de Cultură, în Parcul Regele Mihai I. Având peste 1500 de participanți, evenimentul a reprezentat o punte între educația ecologică, financiară și socială,  cu scopul de a oferi jucăriilor nefolosite o nouă viață și de a inspira copiii să adopte principiile celor 3R: reutilizare, reparare și reciclare.

 

Cu o  industrie a jucăriilor ce folosește 40 de tone de plastic pentru fiecare milion de dolari proveniți din vânzarea jucăriilor[1], Târgul de Jucării 2nd Life a adus în atenție impactul acestei industrii asupra mediului și asupra vieților copiilor. Evenimentul a reprezentat o oportunitate valoroasă pentru copii de a învăța și experimenta principiile economiei circulare, cu peste1000 de jucării găsind noi proprietari în cadrul târgului.

Raluca Fișer, Președinte în cadrul Asociației Green Revolution, a declarat: „Cea de-a treia ediție a Târgului de Jucării 2nd Life ne-a demonstrat încă o dată puterea comunității de a schimba lucrurile în bine. Cred că educația ecologică se face de la vârste fragede și m-am bucurat că am avut alături de noi școli, asociații și nu în ultimul rând părinți care susțin consumul responsabil și transmit aceste valori generațiilor viitoare.”

Ediția din acest an a oferit o gamă bogată de activități și ateliere care au implicat copiii și părinții în teme legate de stilul de viață sustenabil, dar și un program artisitic diversificat. Patru trupe din Voltaj Music Academy au oferit concerte live pline de energie și reinterpretări inedite ale melodiilor pop-funk, pop-rock, rock și R&B. De asemenea, Freestyle Puppet Show a adus zâmbete pe fețele celor mici prin scenete amuzante de teatru de păpuși, iar Cobo Dance Center a uimit publicul cu dansuri sincronizate și solo-uri impresionante.

Evenimentul a oferit și sesiuni de coaching și dezvoltare personală pentru părinți și copii care au promovat cele 3 principii de bază ale sustenabilității: Repară, Refolosește, Reciclează. Prin aceste inițiative, evenimentul a cultivat conștiința ecologică a participanților, pregătindu-i pentru o lume mai sustenabilă.

 

Amalia Enache, în rolul de partcipant la cea de-a treia ediție a Târgului de Jucării 2nd Life, declară: „Mă bucur că atât de mulți copii și părinți au înțeles importanța oferirii unei a doua șanse lucrurilor noastre, în general. Adesea, copiii noștri au mai multe jucării decât au nevoie, astfel că acest tip de educație devine esențial pentru a învăța măsura lucrurilor încă de mici. Chiar și atunci când depășim această măsură, este important să înțelegem că putem oferi o nouă viață obiectelor noastre, dăruindu-le celor care au nevoie de ele. Pentru mine și pentru fetița mea, acest eveniment a reprezentat o experiență extrem de educativă și distractivă. A fost un exercițiu de sustenabilitate pe care îl recomandăm oricui.”

Fondurile obținute din vânzarea de jucării și donațiile de la participanți au fost direcționate către fundația World Vision Romania – Programul Pâine și Mâine, sprijinind astfel 1400 de copii din mediul rural în 33 de sate din județele Vaslui, Dolj, Vâlcea, Ialomița, Cluj și Călărași.

 

Acest eveniment a fost realizat cu sprijinul partenerilor care susțin educația ecologică și financiară.

 

Sponsor principal: Carrefour România

Parteneri: BCR, Mastercard

 

Parteneri media: Green Report, AGERPRES, Psychologies, Itsy Bitsy, Sunt Părinte, Sfatul părinților,  Go Kid, Superbebe, Copilul, Green Start-up, România Pozitivă, Gala Societății Civile, WOM MOM.

 

 

Despre Green Revolution

Asociația Green Revolution a fost fondată în martie 2009 și este prima organizație nonguvernamentală de ecologie urbană din România ce pune în practică măsurile care stau la baza construirii unui oraș verde. Green Revolution dezvoltă proiecte variate care promovează și sprijină: educația ecologică și responsabilitatea față de mediul înconjurător, mijloacele și soluțiile de transport ecologice și economice, adoptarea unui comportament responsabil față de mediu în rândul autorităților și companiilor private și de stat.

Despre Roaba de Cultură

O pajiște cu divertisment de calitate în Parcul Regele Mihai I (Herăstrău), zona Pescăruș. Un loc special, care adună întâmplări diverse, de la ateliere și piese de teatru pentru copii, clase de sport pentru întreaga familie, cursuri de nutriție, concerte de folk, jazz și rock până la proiecții de film pentru toate vârstele.

[1] https://www.theworldcounts.com/challenges/consumption/other-products/environmental-impact-of-toys

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top