Now Reading
Intră în lumea jocului cu OREO și MINECRAFT FILMUL

Intră în lumea jocului cu OREO și MINECRAFT FILMUL

Revista Psychologies

OREO îşi invită fanii să se bucure de șansa de a câștiga o experiență jucăușă de snacking în cadrul unui nou parteneriat internaţional

Lumini, cameră, acțiune! OREO lansează un parteneriat cu MINECRAFT FILMUL pentru a celebra lansarea aventurii de familie, în exclusivitate, pe marile ecrane, din 4 aprilie.

Brandul faimoșilor biscuiți* a intrat în lumea fabuloasă a MINECRAFT FILMUL, un univers plin de creativitate, dar și o competiție pentru supraviețuire. OREO încurajează fanii să guste biscuiții, să se joace și să intre în concurs unde pot câștiga premii incredibile, printr-o experiență jucăușă de snacking.

Ca parte a colaborării, OREO lansează patru biscuiți în ediție specială meniți să cucerească orice degustător de dulce sau de film.

Pentru o experiență cinematică antrenantă, biscuiții au în relief simboluri inspirate din MINECRAFT FILMUL, precum iconicele Pickaxe, Crystal, Sword și Creeper.

OREO vine și cu un mecanism de joc în care fanii gustă biscuitul până îl modifică într-un biscuit pătrat și apoi îl scanează pentru a debloca accesul la o experiență AR online tematică, în care jucătorii vânează elemente ascunse din MINECRAFT FIMUL.

Astfel, participanții au șansa de a câștiga unul din premiile campaniei:
  1. O excursie VIP pentru 2 persoane în Statele Unite ale Americii;
  2. 50 de Soundbaruri JBL BAR 300;
  3. 200 de bilete duble la film.
Iată care sunt pașii:
  1. GUSTĂ un OREO și modifică-l într-un biscuit pătrat;
  2. SCANEAZĂ biscuitul pătrat pe www.oreo.eu și JOACĂ-TE;
  3. POȚI CÂȘTIGA premii instant sau prin tragere la sorți.
Ioannis Bampalioutas, Senior Brand Manager, Mondelez International a declarat:

„Suntem foarte entuziasmați să aducem împreună magia din MINECRAFT FILMUL și jucăușul biscuit OREO, într-o colaborare care va încânta atât cinefilii, cât și iubitorii de biscuiți, aducând astfel o nouă dimensiune experienței lor. După succesul colaborărilor anterioare, de la Xbox la Batman, acest nou parteneriat reprezintă o oportunitate fantastică de a uni cele două universuri într-un mod unic și distractiv.”

Julie Moore, Senior Vice President of Global Brand Partnerships la Warner Bros. Pictures a declarat:

„MINECRAFT FILMUL, la fel ca jocul extrem de popular care l-a inspirat, este despre a reuși prin creativitate, și niciun biscuit nu a inspirat moduri mai creative de a îl consuma decât OREO. Faptul că forma clasică de cerc îmbrățișează renumitul cub Minecraft face ca parteneriatul nostru să fie unul de neuitat.”

Fanii care doresc să participe la distracție pot vizita www.oreo.eu sau se pot alătura conversației pe @oreoromania.

 

*Sursa: Euromonitor Int. Ltd; Snacks 2025 ed.; Sweet Biscuits category definition, brand share 2024 retail value sales.

**Minecraft este utilizat cu permisiunea Microsoft Corporation; acest concurs nu este administrat, sponsorizat sau aprobat de Microsoft Corporation și Mojang AB.

© 2025 Warner Bros. Ent. and Legendary. All Rights Reserved

                               

  • Despre OREO

OREO este biscuitul preferat al lumii, care bucură familii și prieteni din peste 100 de țări din întreaga lume. OREO sunt cei mai bine vânduți biscuiți ai secolului 21, cu venituri anuale globale de aproape 2,9 miliarde de dolari. Ritualul „RĂSUCEȘTE GUSTĂ SCUFUNDĂ” („TWIST LICK DUNK”) al biscuitului OREO a devenit o modalitatea unică de a savura acest biscuit în multe culturi diferite din întreaga lume. OREO deține o comunitate pe platforma de socializare Facebook de peste 40 de milioane de fani din toată lumea, reprezentând peste 200 de țări și zeci de limbi diferite. OREO se situează în primele cinci pagini de branduri de pe Facebook din lume. OREO a sărbătorit 100 de ani pe 6 martie 2012. Vizitați www.OREO.com pentru mai multe informații.

 

  • Despre MINECRAFT: FILMUL

De la Warner Bros. Pictures și Legendary Pictures, cu Jason Momoa și Jack Black în rolurile principale, „Minecraft: Filmul”, regizat de Jared Hess, este prima adaptare live-action pentru ecranul mare a Minecraft, cel mai bine vândut joc video dintre toate timpurile. Distribuit în cinematografele din toată țara de către Vertical Entertainment, filmul are premiera în 4 aprilie, în varianta dublată și subtitrată, dar și formatele speciale 3D, IMAX și Dolby Atmos.

Bine ați venit în lumea Minecraft, unde imaginația nu doar te ajută să creezi, ci este esențială pentru supraviețuire! Patru rebeli – Garrett „The Garbage Man” Garrison (Momoa), Henry (Hansen), Natalie (Myers) și Dawn (Brooks) – se luptă cu probleme obișnuite atunci când sunt subit atrași printr-un portal misterios în Overworld: o țară cubică si bizară care se hrănește cu imaginație.

Pentru a se întoarce acasă, ei vor trebui să stăpânească această lume (și să o protejeze și de lucruri rele precum Piglini și Zombi) în timp ce se îmbarcă într-o căutare magică alături de un expert creator neașteptat, Steve (Negru). Aventura lor îi va provoca pe toți cei cinci să fie curajoși și să își recapete calitățile care îl fac pe fiecare dintre ei creativ în mod unic…exact abilitățile de care au nevoie pentru a reveni în lumea reală.

 

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top