Now Reading
Un nou supermarket Carrefour în complexul Cosmopolis

Un nou supermarket Carrefour în complexul Cosmopolis

Revista Psychologies

Carrefour România continuă investițiile în formatul Market prin deschiderea unui nou supermarket în complexul Cosmopolis. Magazinul modernizat propune comunității locale un format personalizat nevoilor lor, îmbinând ofertele de proximitate cu cele potrivite unei zone rezidențiale, prin deschiderea unui nou magazin Market cu un  spațiu de vânzare extins. Astfel, retailerul ajunge la 192 de supermarketuri la nivel național, dintr-un total de aproximativ 450 de magazine multi format.

Supermarketul Carrefour Market din cartier beneficiază în prezent de o suprafață comercială de peste 1.700 mp. Astfel, clienții sunt așteptați cu o gamă variată de peste 11.000 de produse alimentare și non-alimentare. La rafturi se regăsesc game consacrate și sortimentații adaptate stilului de viață și obiceiurilor de cumpărături ale consumatorilor din zonă.

  • Clienții sunt invitați să descopere oferta de produse și promoții din cadrul Carrefour Market Cosmopolis Plaza de luni până duminică, în intervalul 08:00 – 22:00;
  • Cu o suprafață de vânzare extinsă, clienții pot regăsi în supermarketul din cartier un portofoliu potrivit zonelor rezidențiale cu peste 11.000 de produse alimentare și non-alimentare;
  • Formatul Carrefour Market se distinge printr-o serie de beneficii specifice pentru clienți: proximitate și varietate mare de produse, toate într-un singur loc.

În interiorul magazinului, clienții au la dispoziție și servicii precum PayPoint, reîncărcare electronică, plată facturi sau viniete, lozuri, dar și infrastuctura destinată colectării selective a ambalajelor din cadrul Sistemului de Garanție-Returnare (SGR).

„Suntem determinați să continuăm investițiile în formatul Market, cel mai versatil din portofoliul nostru și care se bucură de o popularitate considerabilă în rândul clienților. Cu ocazia acestei deschideri, ne-am propus să oferim și mai multe opțiuni de shopping în apropierea casei, prin mutarea și extinderea suprafeței de vânzare a noului magazin din Cosmopolis. În plus, ne concentrăm pe îmbunătățirea experienței de cumpărături prin investițiile în organizarea și eficientizarea spațiului,  disponibilitatea soluțiilor e-commerce și optimizarea consumului de energie, pentru a le oferi clienților un parcurs personalizat și atractiv”, a declarat Ramona Huștiu, Supermarket Business Unit Director, Carrefour România.

Mai variat, mai proaspăt, mai aproape de casă

Situat la intersecția dintre hipermarket si magazinele de proximitate, Marketul își propune să satisfacă două nevoi tot mai prezente în rândul clienților: apropierea de casă și o gamă de produse foarte generoasă, cu accent pe sortimentația fresh. Aceasta cuprinde:

  • fructe și legume proaspete de sezon, de la fermieri locali din programul Grădina Noastră – Cooperativele Vărăști, Huși, Beiuș, Brezoaele, Ostrov;
  • o selecție rafinată de brânzeturi artizanale din programul Poftim Brânza Românească;
  • vinuri regionale și etichete exclusive sau consacrate din programul Deschidem Vinul Românesc;
  • produse ready-to-eat, pentru clienții care preferă o gustare rapidă;
  • mărci proprii Carrefour apreciate pentru raportul calitate-preț excelent, precum Carrefour La Piață, Drag de România, Simpl, Carrefour Extra, Carrefour Bio;
  • produse de măcelărie, pește, produse lactate sau de băcănie, potrivite nevoilor zilnice;
  • pâine și produse de patiserie proaspăt coapte în zona de Brutărie și multe altele;

Pe lângă acestea, magazinul pune la dispoziție și un sortiment extins de produse non-alimentare de larg consum pentru întreținerea și îngrijirea casei, produse de îngrijire personală în zona Parfumerie și Igienă, precum și produse din universul de cooking, dar și jucării, haine sau cărți la rafturile Cărturești.

Clienții au la dispoziție platforme de e-commerce cu livrare la domiciliu pentru cumpărăturile zilnice și săptămânale

Pentru o experiență și mai rapidă, clienții au la dispoziție platforme de e-commerce cu livrare la domiciliu pentru cumpărăturile zilnice și săptămânale, începând cu site-ul carrefour.ro, aplicația Carrefour cu programul de loialitate Act for Good, precum și partenerul consacrat al retailerului, Bringo.

Pentru a personaliza și mai mult experiența de cumpărături, Carrefour a inclus în planul de investiții de anul acesta mai multe procese de remodelare, după ce în ultimii doi ani a finalizat peste 65 de remodelări la nivel național, reprezentând evoluția strategică a retailerului în România structurată în expansiune, experiență îmbunătățită la cumpărături, sortiment cu proveniență locală, digitalizare și oameni. Dincolo de casele self checkout, care dispun de un sistem de scanare și efectuare a plății simplu și intuitiv, clienții beneficiază de opțiunea Scan & Pay din aplicația Carrefour. Cu ajutorul acesteia, pot scana produsele direct de la raft, pot verifica prețurile și, apoi, le pot adăuga în coșul virtual și plăti rapid la casa de marcat, fără să mai așeze produsele pe bandă. Tot prin intermediul aplicației, aceștia au acces la programul de loialitate Act for Good unde, săptămânal, pot găsi noi oferte și promoții.

Despre Carrefour

Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo și Tazz sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro.

Atât în magazine, cât și online, clienții pot folosi programul Act for Good din aplicația mobilă, disponibil începând cu luna mai 2024 și în magazinele cora integrate rețelei Carrefour, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată: prin fiecare sesiune de shopping, și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act for Good, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate sau experiențe unice precum degustări de vin, lecții de gătit sau excursii.

Cu aproximativ 450 de magazine și vizibilitate în mediul online, Carrefour este un lider al industriei de retail din România, având peste 17.000 de angajați.

Magazinele Carrefour le oferă clienților săi o gamă variată de produse și servicii, sprijinind producătorii locali și economia României. Atât în magazinele deja existente, cât și în cele care urmează să fie deschise, sunt promovate programe speciale menite să stimuleze producția locală și agricultura ecologică precum Grădina Noastră, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO și Poftim Brânza Românească.

De altfel, Carrefour oferă un portofoliu larg de mărci proprii de încredere pentru toate buzunarele, dezvoltate în parteneriat cu 260 de producători români, inclusiv game tradiționale românești. Portofoliul variat de produse este distribuit pe paliere diferite de preț: de la game accesibile (precum Simpl), medii (Carrefour Classic sau Essential) la premium (Drag de România, Filiera Calității Carrefour, Eco Planet, Carrefour Bio, Carrefour Selection).

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top