Exerciții pentru a ne schimba stilul de atașament

Este important să ne analizăm propriile gânduri care generează stările de anxietate. Odată ce facem această analiză, conștientizăm cât de departe sunt acestea de realitate și reușim, treptat să schimbăm stilul de atașament pe care îl avem. Aflăm mai multe detalii din partea psihoterapeutului Ana Dobre.

Urmărește și:

Exerciții pentru a depăși un stil de atașament evitant

Cum ne ajută o bună stimă de sine

Emisiune realizată de psihoterapeut Cătălina Cristescu

Tel.: 0721.648.348

catalina.cristescu@gmail.com

Foto: shutterstock.com

Loading...
Comentează și tu
Recomandări
Cum ne gestionăm stările de anxietate de sărbători
Cum ne gestionăm stările de anxietate de sărbători

Anxietatea este o emoție adaptativă, care poate scăpa însă de sub control atunci când nu o gestionăm corect. Ce avem de făcut când noi sau cineva apropiat, mai ales în preajma sărbătorilor, manifestăm anxietate, aflăm de la psihoterapeutul Roxana Arion (roxanaarion.ro).

Citeste
Limitele sănătoase ale anxietății
Limitele sănătoase ale anxietății

Anxietatea poate lua diferite forme, trecând de la îngijorare la teamă și la panică. Uneori, poate avea rol adaptativ, de motivare și protejare a propriei valori, alteori, la polul opus, îngijorarea se transformă în ruminare obsesivă. Detalii primim de la psihoterapeutul Roxana Arion (roxanaarion.ro).

Citeste
De ce simțim anxietate de sărbători
De ce simțim anxietate de sărbători

De cele mai multe ori petrecem marea majoritate a timpului, mergând cu mintea în trecut sau în viitor, iar acest obicei ne dă multe stări de anxietate. Ruminarea și îngrijorarea sunt elementele care ne cresc disconfortul, iar de sărbători putem trăi mai puternic anxietatea. Detalii primim de la psihoterapeutul Roxana Arion (roxanaarion.ro).

Citeste
Exerciții pentru a ne schimba stilul de atașament
Exerciții pentru a ne schimba stilul de atașament

Este important să ne analizăm propriile gânduri care generează stările de anxietate. Odată ce facem această analiză, conștientizăm cât de departe sunt acestea de realitate și reușim, treptat să schimbăm stilul de atașament pe care îl avem. Aflăm mai multe detalii din partea psihoterapeutului Ana Dobre.

Citeste
Cum ne comportăm cu un partener cu stil de atașament anxios-dependent
Cum ne comportăm cu un partener cu stil de atașament anxios-dependent

De cele mai multe ori, o persoană cu un stil de atașament anxios-dependent intră în relație cu un partener cu stil de atașament evitant. Acest lucru se întâmplă pentru că se confundă anxietatea cu „fluturii în stomac”, respectiv sentimentul de îndrăgostire și de interes pentru celălalt. Mai multe detalii primim din partea psihoterapeutului Ana Dobre.

Citeste
Semnele unui stil de atașament anxios-dependent
Semnele unui stil de atașament anxios-dependent

O persoană cu stil de atașament anxios-dependent va cere foarte des reasigurări din partea partenerului de cuplu. Gelozia apare atunci când aceste semne lipsesc, el tolerând foarte greu frustrarea. Mai multe detalii primim din partea psihoterapeutului Ana Dobre.

Citeste